شناسهٔ خبر: 57446248 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(عکس) شادمانی شاهدخت تاکامادو پس از پیروزی ژاپن

پیروزی ژاپن مقابل اسپانیا در جام جهانی قطر سکوی هواداران ژاپن را که شاهدخت تاکامادو در میان آن‌ها بود، به کارناوال شادی تبدیل کرده است.

صاحب‌خبر -

شاهدخت تاکامادو پس از پیروزی بزرگ تیم ژاپن، داخل ورزشگاه بین‌المللی خلیفه جشن گرفته است.

به گزارش فرارو، ژاپن و اسپانیا پنجشنبه شب در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک به سود سامورایی‌ها به پایان رسید.

این پیروزی سکوی هواداران ژاپن را که شاهدخت تاکامادو در میان آن‌ها بود، به کارناوال شادی تبدیل کرده است.

در مسابقات این گروه، تیم ملی فوتبال ژاپن، برابر تیم ملی اسپانیا که یکی از مدعیان قهرمانی در جام بیست و دوم است به پیروزی رسید تا شگفتی دیگر جام را رقم بزند.

تیم ملی ژاپن در ورزشگاه خلیفه به مصاف اسپانیا رفت و در کمال تعجب و با ارائه یک بازی شگفت انگیز به برتری ۲ بر یک رسید تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شود.

گل اسپانیا را آلوارو موراتا در ابتدا به ثمر رساند، ولی سامورایی‌ها توانستند در نیمه دوم به بازی بازگردند و با گل‌های ریتسو دوان و آئو تاناکا به برتری دست یابند و تیم مدعی لاروخا را شکست دهند.

در جدول این گروه، ژاپن با ۶ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های اسپانیا ۴ و تفاضل گل مثبت ۶، آلمان با ۴ امتیاز و تفاضل گل مثبت یک و کاستاریکا با ۳ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

به این ترتیب ژاپن به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کرد تا با تیم کرواسی دیدار کند. اسپانیا نیز در مرحله بعدی باید با مراکش رقابت کند.

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

نظر شما