شناسهٔ خبر: 57445330 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جشن روز جهانی معلولین در خانه کوچک معلولین پیشوا

به مناسبت روز جهانی معلولین، جشن باشکوهی به همت خانه کوچک شبانه روزی سرای عاطفه ها پیشوا همراه با خواندن شعر و دکلمه ومسابقه برای معلولین این مرکز برگزار گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، این مراسم که  با حضور  نجمه اسماعیلی رئیس بهزیستی،تاجیک نماینده مجمع خیرین سلامت،تات معاونت اداره ،مرجان رحیمی مسئول توانبخشی ،بوربور معاونت اداره ورزش و جمعی از خیرین، و مسئولین در این مرکز  برگزار شد .

نجمه اسماعیلی رئیس بهزیستی پیشوا در مراسم گرامیداشت هفته معلولین که در خانه کوچک شبانه روزی پسران بالای۱۴ سال برگزارشد، ضمن تبریک هفته معلولین با اشاره به اینکه اجرای مراسم مفرح و شاد نقش بسیار موثری در روحیه این افراد دارد گفت: فرزندان در این خانه علاوه بر برخورداری از اقدامات مراقبتی با رضایت قیم از خدمات مراکز  روزانه توانبخشی حرفه آموزی، خدمات درمانی و توانبخشی خارج از خانه بهره مند می‌شوند.

وی افزود: این مرکز به  مناسبت روز جهانی معلول  برنامه های شاد ومتنوعی از جمله خواندن شعر ودکلمه توسط معلولین، مسابقه و جشن تولد یکی از توانخواهان برگزار گردید ودر پایان نیز به برندگان این مسابقه وتمامی افرادساکن دراین مرکز  جوایز غیرنقدی از طرف اداره ورزش و کانون فرهنگی دانشجویی طلوع امید وآگاهی  اهدا شد.

photo_۲۰۲۲-۱۲-۰۲_۱۱-۱۸-۵۴photo_۲۰۲۲-۱۲-۰۲_۱۱-۱۷-۱۰

انتهای پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما