شناسهٔ خبر: 57444661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار شهرستان سیروان:

جاده چشمه چاهی سیروان در آینده نزدیک زیر بار ترافیک می رود

ایلام-فرماندار شهرستان سیروان گفت:جاده چشمه چاهی واقع در این شهرستان در آینده نزدیک آسفالت و زیر بار ترافیک می رود.

صاحب‌خبر -

علیرضا رئیسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه به دلیل برودت هوا تاکنون کار آسفالت در این محور مواصلاتی شروع نشده است، افزود: امسال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور و اعتبارات شهرستان و همچنین اداره کل راه و شهرسازی این جاده تکمیل و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: امسال با تلاش استاندار و معاون امور عمرانی استانداری ایلام از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور ۱۵ میلیارد تومان و از محل اعتبارات شهرستان ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل این محور اختصاص داده شده است.

فرماندار سیروان با بیان اینکه در دهه فجر سال گذشته ۳ کیلومتر از این محور آسفالت شده و امسال نیز ۴ کیلومتر دیگر در مراحل پایانی کار قرار دارد، تصریح کرد: جاده چشمه چاهی ۷ کیلومتر طول دارد که متأسفانه در سال‌های گذشته به آن توجه نشده و با تخصیص اعتبارات قطره چکانی این پروژه پیشرفت چندانی نداشته است.

رئیسی با اشاره به اینکه با افتتاح این محور، ۸ کیلومتر این شهرستان را به مرکز استان نزدیک تر می‌کند، افزود: تکمیل چنین محورهایی از نیازهای اصلی منطقه است و خوشبختانه در دولت سیزدهم در مراحل پایانی کار قرار دارد.

فرماندار سیروان از مراحل پایانی پروژه راهسازی چشمه چاهی - سفیدخانی خبر داد و تصریح کرد: این مسیر ارتباطی در آینده نزدیک تکمیل و زیر بار ترافیک می‌رود و هم اکنون در مرحله آسفالت قرار دارد.

رئیسی با اشاره به اینکه نماینده عالی دولت در استان و معاون امور عمرانی استانداری ایلام برای به اتمام رساندن این پروژه تاکید ویژه ای داشته‌اند، اظهار داشت: احداث این پروژه ۷ کیلومتری، ضمن حذف نقاط پرحادثه، بیش از ۸ کیلومتر مرکز استان را به شهرستان سیروان نزدیک می‌کند و تلاش می‌شود در آینده نزدیک این طرح به بهره برداری برسد.

نظر شما