شناسهٔ خبر: 57441274 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

در شب وداع چند ستاره با قطر؛

جام جهانی جادوگر ۳۷ ساله‌اش را از دست نداد

لوکا مودریچ به همراه تیم ملی کرواسی به کارش در جام جهانی ادامه خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین لوکا مودریچ چهار سال پیش یک بازیکن 34 ساله بود که تیم ملی کرواسی را در راه صعود تاریخی به فینال جام جهانی 2018 روسیه رهبری کرد. مودریچ در آن جام جهانی نمایشی خیره کننده داشت و در نهایت موفق شد توپ طلا را هم از آن خود کند.

شاید بعد از جام جهانی قبلی همه منتظر بودند که با توجه به بالا رفتن سن روند افت لوکا مودریچ آغاز شود. حتی بسیاری بر این باور بودند که حداکثر یورو 2020 آخرین تورنمنت ملی ملی خواهد بود که ستاره کروات در آن به میدان خواهد رفت.

جام جهانی جادوگر ۳۷ ساله‌اش را از دست نداد

با این وجود جواهر کروات نه تنها افت نکرد بلکه همچنان یک مهره کلیدی و مهم در ترکیب یکی از بزرگ‌ترین باشگاه های دنیا باقی ماند؛ تا جایی که مودریچ حتی یکی از مهم‌ترین دلایل قهرمانی رئال‌مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان فصل گذشته هم به شمار می آمد.

اما رویاپردازی های لوکیتا منحصر به رئال مادرید نبود و او توانست با کرواسی جواز حضور در جام جهانی را کسب کند. امروز کرواسی در یک بازی فوق العاده حساس به مصاف بلژیک پر ستاره رفت و با تساوی بدون گل این تیم را متوقف کرد تا علاوه بر حذف یکی از مدعیان قهرمانی، جواز حضور در مرحله حذفی به عنوان تیم را هم کسب کرده باشد.

جام جهانی جادوگر ۳۷ ساله‌اش را از دست نداد

اما شاید همان اندازه که کنار رفتن ستاره هایی مثل کوین دی‌بروین، ادن هازارد و تیبو کورتوا برای جام جهانی و هواداران آن اتفاق تلخی باشد، ماندن لوکا مودریچ در قطر شیرین و لذت بخش است. حالا باید منتظر ماند و دید که مودریچ این بار با تیم ملی کشورش تا کجا پیش خواهند رفت.

نظر شما