شناسهٔ خبر: 57441113 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

«نمایش آن نیمروز زهرا» بخش رقابتی سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان را پایان داد

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، بخش رقابتی سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان با چهار نمایش به مدت دوروز رقابت با اجرای «نمایش آن نیمروز زهرا»به پایان رسید.
بهرام مسلمی مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این باره افزود: «نمایش آن نیمروز زهرا» کاری از گروه نمایش قلعه گنج به نویسندگی لیلا میرزایی و کارگردانی ام البنین محمدی توریگی است. 
وی تصریح کرد: روز گذشته همزمان با اولین روز از این جشنواره در نوبت صبح نمایش ناخدا عبدو کاری از هنرمندان شهرستان فاریاب و عصر نیز نمایش سگ کشی روی خط مرزی کاری از هنرمندان رودبار جنوب اجرا شد.
مسلمی مهنی بیان کرد: امروز بخش رقابتی جشنواره در نوبت صبح با نمایش حیوانات کاری از هنرمندان شهرستان جیرفت برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه یکی از برنامه های جنبی سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان، برگزاری جلسات نقد و بررسی آثار است، گفت: یکی از مزیت های این جلسات بررسی نقاط ضعف و قدرت این آثار هنری است و قطعا این مهم در پیشرفت و موفقیت هنرمندان تاثیرگذار است.
مسلمی مهنی با اشاره به این که امسال در این جشنواره شاهد رویش های هنری هستیم، تاکید کرد: سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان ظرفیتی برای شناسایی استعدادهای هنری و توانمندسازی آنها است.

نظر شما