شناسهٔ خبر: 57440951 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آذربایجان‌شرقی قهرمان مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان کشور شد

امیررضا گچچی

تیم کشتی فرنگی آذربایجان‌شرقی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی ناشنوایان گرامیداشت هفته جهانی معلولین موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد ناشنوایان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی معلولین، با حضور ۷۰ ورزشکار از ۱۱ استان در مجموعه ورزشی ناشنوایان برگزار شد و در پایان این رقابت ها، تیم کشتی فرنگی ناشنوایان آذربایجان‌شرقی در رده سنی بزرگسالان با کسب ۱۵۷ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم های لرستان و تهران نیز به ترتیب با کسب ۱۵۶ و ۱۲۱ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

فرنگی‌کاران آذربایجان‌شرقی در رده‌سنی بزرگسالان این رقابت ها موفق به کسب ۷ گردن آویز شدند، که مهدی صدری در وزن ۶۳ کیلوگرم، مهدی بخشی در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی کریمی در وزن ۷۲ کیلوگرم، اصغر کریمی در وزن ۷۷ کیلوگرم و بهنام زایرقراملکی در وزن ۹۷ کیلوگرم با کسب مقام قهرمانی به نشان طلا را از آن خود کردند و اصغر خوش زمان در وزن ۸۷ کیلوگرم نشان نقره را بر گردن آویخت.

در رده‌سنی جوانان نیز محمد باقری در وزن ۶۷ کیلوگرم موفق به کسب عنوان قهرمان شد.

در رشته آزاد، کشتی‌گیران آذربایجان‌شرقی ۲ مدال شامل یک طلا و یک نقره را مال خود کردند که محمد حقی با نمایش درخشان خود در وزن ۶۵ کیلوگرم طلایی شد و احمد قاسمی در وزن ۷۰ کیلوگرم گردن آویز نقره را از آن خود کرد.

گفتنی است، احکام قهرمانی، مدال ها ها کاپ نفرات و تیم های برتر، در پایان این رقابت ها و با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، مدیرفنی تیم ملی کشتی ناشنوایان، دبیر انجمن کشتی ناشنوایان، تعدادی از روسای هیأت‌ها و سرپرستان و مسئولین تیم‌ها، اهدا گردید.

انتهای پیام

نظر شما