شناسهٔ خبر: 57440719 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن: حضور در مسابقات بین‌المللی شوخی بردار نیست

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: سطح مسابقات غرب آسیا با توجه به حضور اسپانسر قدرتمندی که دارد، بالا رفته و جوایز مهمی هم برای مسابقات در نظر گرفته شده و بر همین اساس تیم‌های حاضر در رقابت‌ها با تمام قوا آماده حضور در این مسابقات شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، فرزاد کوهیان پس از برتری تیمش مقابل تیم بسکتبال صنعت مس رفسنجان در رقابت‌های لیگ برتر آقایان اظهار داشت: بازی‌هایی که انجام می‌دهیم، تا حدودی سخت است؛ امروز خوشبختانه در حمله عملکرد خوبی داشتیم و توپ‌هایمان را منطقی‌تر به ثمر رساندیم و در دفاع نیز خوب کار کردیم.

وی درخصوص نوسان عملکرد تیمش در مسابقه امروز تصریح کرد: به نظرم در دقایقی از بازی در دفاع متزلزل ظاهر شدیم و از طرف دیگر توپ‌هایمان وارد سبد نمی‌شد، به همین دلیل فاصله دو تیم نزدیک بود. از طرف دیگر رفسنجان تیم بسیار خوبی است و از کادرفنی و بازیکنان خوبی هم بهره می‌گیرد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن درمورد عملکرد تیمش طی چند هفته اخیر گفت: بازیکنانم حرفه‌ای هستند و شرایط را درک می‌کنند، ما به اندازه مورد نیاز بازیکن نداریم و در تمرینات تعداد نفرات‌مان کم است و آنگونه که باید تمرین نکردیم و از طرف دیگر تعدادی از بچه‌ها مصدوم هستند و بازیکن جایگزین نداریم، به همین دلیل طبیعی است که در لیگ نوسان داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه با پیشرفت لیگ،هماهنگی تیمش بیشتر خواهد شد،افزود: امیدوارم تیم تقویت شود تا تیم آرامش پیدا کند و از طرف دیگر نیروی جانشین برای مصدوم‌های تیم را داشته باشیم.

کوهیان درباره اضافه شدن دو بازیکن جوان به فهرست تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: ما از یک طرف می‌خواستیم تعداد بازیکنان به حدی برسد که در تمرینات به مشکل برنخوریم و از طرف دیگر به زیرمجموعه‌ها بهای لازم داده شود و بازیکنان جوان فرصت دیده شدن را به دست بیاورند.

وی افزود: با این حال نباید فراموش کرد که این بچه‌ها برای اینکه از نظر فنی به بازیکنان اصلی تیم نزدیک شوند،زمان لازم دارند.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن با اشاره به مسابقات غرب آسیا، خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری برای حضور در مسابقات غرب آسیا بر عهده باشگاه بوده و مجموعه باشگاه با فدراسیون هماهنگی‌های لازم را به وجود آورده است و قطعاً برای حضور موفق در این رقابت‌ها، نیاز داریم بازیکن خارجی بگیریم.

 

وی با بیان اینکه بازی‌های بین‌المللی سطح بالایی دارد، یادآور شد: بازی‌های بین‌المللی شوخی بردار نیست و یکی از تیم‌های هم گروه ما هفته گذشته یک بازیکن از سطح MBI به خدمت گرفت و تیم سوریه‌ای نیز 4 بازیکن خارجی در ترکیبش دارد.

کوهیان با تاکید بر اینکه همه تیم‌ها با تجهیز کامل آماده حضور در رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا شده‌اند، بیان داشت: مسابقات غرب آسیا به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و با توجه به حضور یک اسپانسر قدرتمند، جوایز مهمی هم برای مسابقات در نظر گرفته شده و سطح مسابقات بالاتر رفته است و بر همین اساس تیم‌های حاضر در رقابت‌ها با تمام قوا آماده حضور در این مسابقات شده‌اند. بنابراین برای حضور در این مسابقات باید نگاه بین‌المللی داشت.

وی ادامه داد: حضور در مسابقات غرب آسیا روی نحوه حضور ما در لیگ تاثیرات منفی دارد،به همین دلیل باید نحوه حضور ما در مسابقات مورد کارشناسی قرار بگیرد.

انتهاای پیام/170/.

 

نظر شما