شناسهٔ خبر: 57440647 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

لوکاکو مقصر اصلی حذف بلژیک از جام‌جهانی!+فیلم

روملو لوکاکو مهاجم تیم‌ملی بلژیک در نیمه‌دوم برای تیمش وارد زمین شد اما در عرض یک‌نیمه چند موقعیت صددرصد گلزنی را از دست داد تا بلژیک از گردونه مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ حذف شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال کرواسی و بلژیک از ساعت ۱۸:۳۰ امشب _پنج‌شنبه دهم آذرماه_ در چارچوب آخرین بازی مرحله‌گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه احمدبن‌علی شهر الریان برابر یکدیگر قرار گرفتند و و و در نهایت بدون‌گل مساوی خاتمه یافت تا تیم‌ملی کرواسی به‌همراه مراکش راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شود و بلژیک نیز خیلی‌زود در مرحله‌گروهی با جام‌جهانی خداحافظی کرد.

در آغاز نیمه‌دوم این دیدار، روبرتو مارتینز سرمربی تیم‌ملی بلژیک، روملو لوکاکو بهترین مهاجم شیاطین‌سرخ را به‌جای دریس مرتنز به زمین فرستاد تا بتواند زمینه‌ساز گل و صعود بلژیکی‌ها از مرحله‌گروهی شود.

اما شماره۹ بلژیکی‌ها که در بازی دوم مقابل مراکش فقط ۱۰ دقیقه فرصت بازی‌کردن پیدا کرده بود، با پایان‌یافتن کامل مصدومیت برای پیروزی بلژیک مقابل کرواسی وارد زمین شد و برخلاف آنچه تصور می‌شد عمل کرد. لوکاکو ابتدا دقیقه ۶۰ در موقعیت مسلم گلزنی قرار گرفت اما توپی که مقابل پاهایش قرار گرفته بود را به تیرک دروازه خالی کوبید.

دقیقه ۶۲ ارسال کوین دی‌بروینه برای لوکاکو باز هم فرصتی طلایی فراهم کرد تا بلژیک را به گل نخست بازی برساند اما باز هم ضربه سر وی از بالای دروازه‌ای که دوباره خالی شده بود به بیرون رفت. این پایان شب افتضاح روملو لوکاکو نبود و دقیقه ۸۹ باز هم در شش‌قدمی دروازه کرواسی با ارسال تورگان هازاد می‌توانست بالاخره گلزنی کند اما در کمال تعجب توپ را تقدیم گلر کرواسی کرد.

لوکاکو مقصر اصلی حذف بلژیک از جام‌جهانی!+فیلم

در نهایت بلژیک که امید اصلی گلزنی‌اش به این ورژن عجیب و افتضاح لوکاکو بود با انبوهی از موقعیت‌های از دست‌رفته مقابل کرواسی، با تنها چهار امتیاز از جام‌جهانی ۲۰۲۲ کنار رفت و بدون‌شک لوکاکو تا سال‌ها خودش را بابت چنین نمایش ناامیدکننده‌ای نخواهد بخشید.

در ادامه سریال فرصت‌های از دست‌رفته لوکاکو در بازی امشب مقابل کرواسی را مشاهده می‌کنید:

نظر شما