شناسهٔ خبر: 57440555 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

شگفتی در جام جهانی | حذف تیم مدعی با تساوی برابر کرواسی | صعود مقتدرانه مراکش

بلژیک که جام جهانی پرحاشیه ای را پر سر می‌گذاشت در بازی آخر هم به تساوی رسید تا وداعی زودهنگام با این رقابت ها داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین روز پایانی دیدارهای مرحله مقدماتی گروه F بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه با دیدار تیم های مراکش - کانادا و کرواسی - بلژیک پیگیری شد که نهایت تیم های مراکش و کرواسی به مرحله بعد صعود کردند.

رقابتهای این گروه در شرایطی روز پایانی خود را پشت سر گذاشت که کرواسی و مراکش ۴ امتیازی بودند و نسبت به تیم ملی بلژیک شرایط بهتری برای صعود داشتند. کانادا هم که از دو بازی ابتدایی خود امتیازی کسب نکرده بود قبل از دیدارهای روز پایانی حذف شده بود.

با این حال مراکشی ها شروع خوبی برابر کانادا داشتند و در همان دقایق ابتدایی از حریف پیش افتادند تا در ادامه استرس کمتری برای گرفتن امتیاز داشته باشند.

در ادامه تیم ملی مراکش برتری ۲ بر یک خود را حفظ کرد و با توجه به تساوی کرواسی برابر بلژیک این تیم آفریقایی به عنوان صدرنشین این گروه با ۷ امتیاز راهی مرحله بعد شد و تیم ملی کرواسی هم با ۵ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و راهی مرحله بعد شد.

تیم ملی بلژیک هم که یکی از شانس های رسیدن به مراحل بالاتر بود در همین دور مقدماتی حذف شد.

نظر شما