شناسهٔ خبر: 57440500 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

افزایش موجودی حسابم حاصل ورود به حوزه مواد شوینده بود

صاحب‌خبر -

انسان عاقل همواره از روش های مختلفی به کسب درآمد می پردازد اما من توانستم تنها با فعالیت در حوزه مواد شوینده و عرضه بهترین درجه کیفی از این محصولات به ثروت و موفقیت دست پیدا کنم و در ادامه برخی از انواع آن را معرفی خواهم کرد.

مایع دستشویی اکتیو بزرگ

با استفاده از انواع شوینده می توان از بهداشت فردی برخوردار و در نهایت از ابتلا به بسیاری از امراض جلوگیری کرد. مایع دستشویی اکتیو بزرگ نمونه ای از این مواد با قدرت پاک کنندگی بسیار بالا و غلظت عالی است که می توان در انواع سایز، رایحه و رنگ این محصول با کیفیت و عالی را در بازار مشاهده و با قیمت بسیار مناسب خریداری نمود.

این مایع به دلیل داشتن مواد نرم کننده و گلیسرین سبب لطافت و نرمی دستان می شود و می توان از آن برای انواع پوست استفاده نمود. این محصول دارای کف فراوان است و با مقدار کمی از آن می توان دست را خوب شست، مایع دستشویی اکتیو بزرگ روی دست باقی نمی ماند و با کمی آب می توان کف موجود روی دستان را کاملا پاک کرد. اما در عین حال همان مقدار کم می تواند به طور کلی دستان را از انواع آلودگیها پاک کند.

افزایش موجودی حسابم حاصل ورود به حوزه مواد شوینده بود

مایع دستشویی 10 لیتری سیو

حتما متوجه شده اید که گاهی بر اثر برخورد مایع بی کیفیت به دستها، مشکلاتی مثل خارش، سوزش، پوسته پوسته شدن و التهاب روی سطح پوست به وجود می آید که بسیار ناراحت کننده است. ولی مایع دستشویی 10 لیتری سیو به هیچ وجه این گونه مشکلات را به وجود نمی آورد چرا که ترکیبات به کار رفته در آن کاملا با پوست سازگار است و نه تنها آسیبی به دست وارد نمی کند بلکه سبب نرمی و لطافت پوست نیز می شود.

مایع دستشویی سیو در حجمهای ۴ لیتری، ۲۰ لیتری و حجمهای کمتر نیز وجود دارد که هر کس مطابق با سلیقه خود می تواند آن را انتخاب کند. مسلما افرادی که در خانواده پر جمعیت زندگی می کنند یا اماکن اداری و عمومی، می توانند با انتخاب نوع ۴ لیتری، ۲۰ لیتری و بیشتر هم در هزینه های خود صرفه جویی کنند و هم دیگر نیازی نداشته باشند که برای خرید مجدد اقدام کنند. لازم به ذکر است مایع دستشویی سیو در مدل پمپی نیز وجود دارد که استفاده از آن را بسیار راحت کرده چرا که با فشار دادن اهرم آن، بدون مشکل مایع به سطح دست می ریزد.

افزایش موجودی حسابم حاصل ورود به حوزه مواد شوینده بود

مایع دستشویی شون 2 لیتری

در واقع باید به این نکته اشاره کنیم که مایع دستشویی شون 2 لیتری به صورت بسته بندی شده در بازارها توزیع می گردد و انواع گوناگونی دارد، دارای ترکیبات استاندارد می‌ باشد، به طوری که عمل ضدعفونی کردن دست مصرف کننده را به نحو احسن انجام می دهد. این محصول از غلظت خوبی برخوردار می باشد و با مصرف مقدار بسیار کمی از این محصول، دستان شما به خوبی پاک خواهند شد.

نوع بسته بندی هایی برای این محصولات در نظر گرفته می‌ شود درجه یک و استاندارد می‌ باشد. بسته بندی های 2 لیتری گزینه‌ های بسیار متناسبی برای مصرف خانوار می باشند و معمولاً یکی از آنها برای مصرف یک سال خانوار متناسب می‌ باشد.

افزایش موجودی حسابم حاصل ورود به حوزه مواد شوینده بود

نظر شما