شناسهٔ خبر: 57440434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شهردار شیراز : فضای ورزشی بوستان مادر شیراز تکمیل می شود

شهردار شیراز گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امسال بخش‌هایی از بوستان مادر که مربوط به فضای ورزشی است، تکمیل و برای استفاده شهروندان به بهره‌برداری برسد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، محمدحسن اسدی در حاشیه بازدید استاندار و جمعی از مدیران فارس از بوستان مادر و پردیس سینمایی جوان، در مناطق 5 و 2 شیراز، گفت: بوستان مادر، یک تفرجگاه 50 هکتاری با کاربری تفریحی، ورزشی و فرهنگی است.
وی با اشاره به قرارگرفتن این بوستان در نقطه‌ای کمتر برخوردار شیراز، خاطرنشان کرد که در ایام شیوع کرونا، ساختمان فرهنگسرای موجود در این بوستان به مکانی اداری بدل شده بود که مجددا به کاربری فرهنگی خود باز گردانده می‌شود.
شهردار شیراز با بیان اینکه این بوستان در بخش‌هایی نیاز به فعالیت فیزیکی و تأمین مالی دارد، ابراز امیدواری کرد: تا پایان امسال بخش‌هایی از این بوستان که مربوط به گستره فضای ورزشی است، تکمیل و برای استفاده شهروندان به بهره‌برداری می رسد.
اسدی افزود : علاوه بر اینکه مردم در این بوستان از فضاهای عمومی استفاده می‌کنند، می‌توانند از قسمت‌های تخصصی ورزشی و ورزش حرفه‌ای همانند پیست موتورسواری، اسب‌سواری نیز بهره مطلوب را داشته باشند.
انتهای پیام
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

برچسب‌ها:

نظر شما