شناسهٔ خبر: 57440231 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

باز کردن حساب توییتر

اقتصاد ایران: اگر به فکر باز کردن حساب توییتر افتاده‌اید؛ اما نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید، در این مقاله با مراحل ساخت اکانت توییتر آشنا شوید.

صاحب‌خبر -

توییتر یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان است که به شما امکان می‌دهد با جمع بزرگی از مخاطبان با روشی متفاوت‌تر از آنچه در اپ‌هایی مانند اینستاگرام تجربه کرده‌اید، در تماس باشید.

راه‌اندازی یک حساب توییتر در محیط‌های حرفه‌ای بسیار مرسوم است. با یک حساب توییتر می‌توانید تصویر خود را به‌عنوان یک شخص حرفه‌ای یا یک شرکت به مخاطبان بیشتری معرفی کنید تا بیشتر در دید قرار بگیرید.

فرقی ندارد که چه هدفی را دنبال می‌کنید، ارتقای کسب‌وکار یا ارتباط با افراد یا فقط خواندن توییت‌های تازه، با هر هدفی که می‌خواهید به خاطر آن توییترتان را راه‌اندازی کنید، ما اینجا هستیم تا مراحل بسیار ساده‌ی باز کردن حساب تویتر را با شما به اشتراک بگذاریم.

باز کردن حساب توییتر

باز کردن حساب توییتر بسیار ساده‌تر از آن است که فکرش را می‌کنید. شما می‌توانید در ۵ مرحله صاحب یک حساب تویتر جدید شوید.

  • به صفحه ثب‌نام توییتر بروید.
  • روی دکمه sign up with a phone number or Email address کلیک کنید. (برای راحتی کار می‌توانید از حساب گوگلتان (دکمه اول) یا اپل آیدی‌ کمک بگیرید.)
  • باز کردن حساب تویتراکنون باید نام، شماره تلفن و تاریخ تولدتان را وارد کنید. اگر می‌خواهید با ایمیل وارد شوید زیر کادر phone روی use Email instead کلیک و ایمیل را وارد کنید.

در صفحه بعد برای شخصی‌سازی تجربیاتان می‌توانید از سه‌گزینه ارائه شده استفاده کنید:

  • دریافت ایمیل درباره فعالیت توییترتان و پیشنهادها
  • اجازه بدهید حساب‌تان ازطریق ایمیل یا شماره تلفنتان قابل یافتن باشد.
  • نمایش تبلیغات شخصی‌سازی‌شده براساس فعالیت توییترتان

۵-باز کردن حساب توییتر

در این مرحله نام، ایمیل و تاریخ تولدتان را وارد کنید و روی Sign up بزنید.

باز کردن حساب تویتر

  • بلافاصله یک کد به شماره تافن یا ایمیلتان ارسال می‌شود که باید آن را در این کادر وارد کنید.

باز کردن حساب تویتر

  • در مرحله آخر ساخت حساب باید یک پسورد قوی برای حساب جدیدتان انتخاب کنید.

باز کردن حساب تویتر

  • مراحل بعدا مربوط به شخصی‌سازی حساب است که همه‌شان باید بسته به سلیقه شما انتخاب شوند. این مراحل شامل روشن کردن نوتیف، انتخاب آواتار، انتخاب محتوایی که مایلید در توییتر ببینید و فالو کردن چند اکانت پیشنهادی است.
  • در هر مرحله با انتخاب Skip for now می‌توانید انجام آن مرحله را به بعد موکول کنید.

باز کردن حساب تویتر

سؤال‌های متداول

آیا باید از نام واقعی خود در توییتر استفاده کنم؟

شما ملزم به نمایش نام یا تصویر واقعی خود در پروفایلتان نیستید. گرچه مثل تمام رسانه‌های اجتماعی دیگر توصیه می‌شود که جعل هویت نکنید یا به‌منظور فریب دیگران خود را به‌عنوان فردی که وجود ندارد، نشان ندهید. حساب‌هایی که از هویت‌های فریبنده استفاده می‌کنند، می‌توانند باعث ایجاد سردرگمی شوند و همچنین یکپارچگی مکالمات در توییتر را تضعیف کنند. البته در نظر داشته باشید که کاربران توییتر زیرک هستند و با تعامل بالایی که دارند، به‌راحتی متوجه منظور شما خواهند شد.

آیا اگر پروفایل توییتر کسی را ببینم، او متوجه می‌شود؟

همان‌طورکه اگر کسی پروفایل توییتر شما را بازدید کند شما متوجه نخواهید شد، اگر شما پروفایل توییتر کسی را ببینید آن‌ها هم متوجه نخواهند شد. توییتر برخلاف لینکدین این ویژگی را ارائه نمی‌دهد. تنها راهی که می‌توانید بفهمید کسی توییت‌های شما را دیده است یا نه، ازطریق تعامل مستقیم است.

برچسب‌ها:

نظر شما