شناسهٔ خبر: 57440153 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل: نمایندگی کشورم باعث افتخار من است

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل با بیان اینکه فقط به بازی فردا مقابل کامرون فکر می‌کنم، درباره ترکیب تیم برای این بازی گفت: رقابت زیادی بین بازیکنان وجود دارد اما همیشه به دنبال تحکیم شرایط فعلی و البته پیشرفت بیشتر هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» تیته پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی برزیل مقابل کامرون در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با تاکید بر اینکه علاقه‌ای ندارم در مورد حریف احتمالی در دور بعدی حرف بزنم و فعلا به این موضوع فکر نمی‌کنم، اظهار داشت: یک تیم فنی در اردوی تیم ملی وجود دارد که عمیق‌تر به این موضوع می‌پردازد و من فقط به بازی فردا مقابل کامرون فکر می‌کنم.

سرمربی برزیل درباره ترکیب احتمالی این تیم در بازی فردا مقابل کامرون اینگونه توضیح داد: در حال حاضر ۲۶ بازیکن در بالاترین سطح داریم؛ بازیکنانی مانند فابینیو از لیورپول، ادرسون از سیتی، گابریل مارتینلی و گابریل ژسوس در آرسنال و غیره. بنابراین مشخص نیست کدام بازیکن فردا در ترکیب اصلی برزیل برای دیدار مقابل کامرون قرار می‌گیرند.

وی افزود: رقابت زیادی بین بازیکنان برای حضور در ترکیب وجود دارد بنابراین نمی‌توانم در مورد ترکیب احتمالی برای بازی بعدی چیزی بگویم اما من بهترین شرایط را برای آنها فراهم می‌کنم تا در بالاترین سطح رقابت کنند.

تیته با اشاره به اینکه این یک فرصت بسیار خوب برای بازیکنان برای نشان دادن کیفیت آنها محسوب می‌شود، تصریح کرد: ما همیشه به دنبال تحکیم شرایط فعلی و البته پیشرفت بیشتر هستیم چیزی که تیم‌های دیگر نیز چنین مسیری را طی می‌کنند.

سرمربی برزیل خاطرنشان کرد: بازیکنانی با ویژگی‌های متفاوت در ترکیب تیم ملی برزیل در اختیار داریم. نمونه آن دنی آلوز بازیکنی با سابقه‌ای طولانی در دنیای فوتبال و خصوصیات فنی فوق‌العاده است.به همین دلیل در بازی فردا حضور خواهند داشت؛ ساختاری داریم که امکان استفاده از همه بازیکنان در آن وجود دارد.

نمایندگی کشورم چیزی است که باعث افتخار من است
دنی آلوز دفاع راست تیم برزیل هم در این نشست خبری با تاکید بر اینکه هر نقشی را در برزیل را می پذیرد، خاطرنشان کرد: از اینکه در حال حاضر در تیم ملی برزیل در جام جهانی هستم بسیار خوشحالم و اینجا هستم تا تمام تلاش خود را برای تیم انجام دهم و ماموریتی را که به من محول شده به خوبی انجام دهم.

این فوتبالیست ۳۹ ساله برزیلی که پس از روبرتو کارلوس با ۱۲۵ بازی ملی، دومین بازیکن از نظر بازی‌های ملی است، افزود: مهم نیست چه تورنمنتی باشد، دوستانه یا جام جهانی، نمایندگی کشورم چیزی است که باعث افتخار من است. اینکه بتوانم با بازی در جام جهانی عرصه را بر حریف را ببندم، من را بسیار خوشحال می‌کند.

این بازیکن برزیلی با تاکید بر اینکه ماموریت من این است که بهترین عملکردم را برای تیم ارائه دهم، تصریح کرد: من بیشتر یک مهاجم هستم و اینجا هستم تا به برزیل خدمت کنم.

آلوز که به دلیل سن و سال و عدم حضور منظم در بازی‌ها، مورد سوال گزینه تیته برای این جام جهانی بود، یادآور شد: اگر برای بارسلونا بازی می‌کردم این اتفاق نمی‌افتاد. همیشه کسانی هستند که انتقاد کنند و بسیاری از مردم سن من را زیر سوال می‌برند زیرا فکر می‌کنند در بهترین حالت خود نیستم اما باید بدانند برای جام جهانی لازم نیست در تیم خود خوب باشید بلکه باید در جام جهانی در فرم خوبی باشید و این کاری است که من از سال ۲۰۰۳ انجام داده‌ام. به همین دلیل است که من اینجا هستم.

دیدار تیم‌های برزیل و کامرون فردا (جمعه) ساعت ۲۲:۳۰ برگزار خواهد شد.

نظر شما