شناسهٔ خبر: 57439884 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پایان نگرانی: رونالدو به تمرینات بازگشت (عکس)

کریستیانو رونالدو، کاپیتان باتجربه تیم ملی پرتغال، امروز موفق به شرکت در تمرینات این تیم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال در دو بازی ابتدایی خود در رقابت های جام جهانی برابر تیم های غنا و اروگوئه به برتری دست یافته و خیلی زود صعود خود به دور حذفی رقابت های جام جهانی را نهایی کرد. اما در 24 ساعت اخیر اخباری در مورد احتمال غیبت کریستیانو رونالدو در آخرین دیدار این تیم برابر کره جنوبی منتشر شده و هواداران این تیم را نگران کرد.

اما کریستیانو رونالدو که تمرینات دیروز تیم ملی پرتغال را از دست داده بود، امروز در آخرین جلسه تمرینی این تیم پیش از دیدار با کره جنوبی شرکت کرد و به نظر می رسید این ستاره محبوب مشکلی برای حضور در میدان ندارد. البته فرناندو سانتوس امروز در نشست خبری پیش از بازی با کره حنوبی مدعی شد شانس بازی کردن رونالدو در این دیدار 50 درصد است و معلوم نیست او قطعا در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد.

با این حال اگر رونالدو در این دیدار روانه زمین شود، او این شانس را خواهد داشت که با رکورد دیرینه اوزه بیو، اسطوره فوتبال پرتغالی، یعنی زدن 9 گل در جام جهانی، برابری کرده و حتی از او عبور کند. این انگیزه در نهایت ممکن است رونالدو و البته فرناندو سانتوس را مجاب به حضور شماره هفت پرتغال در ترکیب بازی فردا مقابل کره جنوبی کند.

نظر شما