شناسهٔ خبر: 57439824 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

لیگ برتر بسکتبال

کوهیان: هم‌گروهی ما در غرب آسیا، بازیکن از NBA دارد

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: مسابقات غرب آسیا بین‌المللی است و اینکه بخواهیم فقط در این مسابقات شرکت کنیم، منطقی نیست. زیرا تاثیرات منفی برای تیم ما در لیگ دارد که باید این قضیه عمیق‌تر بررسی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب‌آهن در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال، امروز پنجشنبه دهم آذر از ساعت ۱۶ در ورزشگاه ملت رودرروی مس رفسنجان قرار گرفت که بازی با نتیجه ۸۵ بر ۶۴ به سود بلندقامتان ذوب‌آهن به پایان رسید.

فرزاد کوهیان، سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن، درباره این دیدار اظهار کرد: در حمله، هماهنگی بهتری داشتیم و منطقی‌تر شوت‌های بازیکنانم وارد حلقه می‌شد. در دفاع هم خوب بودیم و درمجموع عملکرد خوب باعث شد پیروز شویم. در دفاع و حمله نوساناتی داشتیم. زیرا مس رفسنجان هم تیم خوبی است که نمی‌توان از آن غافل شد.

وی ادامه داد: بازیکنانم حرفه‌ای هستند و شرایط را درک می‌کنند. تعداد بازیکنان تیم کم است و آسیب‌دیدگی هم داریم. متاسفانه برای بازیکنانی که مصدوم می‌شوند، جایگزین نداریم و در تمام بازی، فشار روی ما وجود دارد که یکی از دلایل نوسان این موضوع است. امیدوارم در آینده تیم تقویت شود و با آرامش در مسابقات حاضر شویم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن درباره جذب دو بازیکن جوان از تیم‌های پایه تصریح کرد: با جذب این دو بازیکن قصد داشتیم در تمرینات از آن‌ها استفاده کنیم، به مربیان پایه بها دهیم و بازیکنان بدانند دیده می‌شوند، اما زمان و کار زیادی می‌خواهیم تا این دو بازیکن به سطح تیم برسند.

کوهیان با بیان اینکه برای مسابقات غرب آسیا باشگاه ذوب‌آهن تصمیماتی گرفته که فدراسیون هم در جریان آن است، گفت: برای این رقابت‌ها به بازیکن خارجی نیاز داریم. زیرا رقابت‌ها بین‌المللی است و شوخی‌بردار نیست. هفته گذشته یکی از تیم‌های هم‌گروهی ما یک بازیکن از NBA به تیم خود اضافه کرده و همه تیم‌ها با آمادگی کامل برای این مسابقات می‌آیند. با توجه به تغییر روند مسابقات و جایزه نقدی خوبی که برای غرب آسیا قرار دادند، بعضی تیم‌ها حتی بازیکن خارجی خود را هم عوض کردند.

وی ادامه داد: مسابقات غرب آسیا بین‌المللی است و اینکه بخواهیم فقط شرکت کنیم، منطقی نیست. زیرا تاثیرات منفی برای تیم ما در لیگ دارد که باید این قضیه عمیق‌تر بررسی شود.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: شرمنده طرفداران بسکتبال در اصفهان هستیم که نمی‌توانند مسابقات را از نزدیک تماشا کنند. امیدوارم مسابقات از شبکه اصفهان پخش شود.

نظر شما