شناسهٔ خبر: 57439728 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جام جهانی قطر| تساوی کرواسی و بلژیک در نیمه اول/ برتری ۴۵دقیقه‌ای مراکش برابر کانادا

بازی‌های دور پایانی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برگزاری دو دیدار از گروه F پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی‌های بیست‌ودومین دوره مسابقات جام جهانی که به‌میزبانی قطر در جریان است، از ساعت 18:30 امروز (پنجشنبه ـ به‌وقت تهران) با برگزاری دو بازی همزمان از گروه F در حال پیگیری است که در یکی از این دیدارها تیم‌های کرواسی و بلژیک در ورزشگاه احمدبن علی به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در نیمه اول گلی در بر نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

اتفاق مهم نیمه اول پنالتی بود که آنتونی تیلور داور انگلیسی بازی در دقیقه 17 به‌سود کرواسی گرفت، اما در ادامه با بررسی صحنه توسط کمک‌داور ویدئویی (VAR) تصمیم خود را عوض و آفساید بازیکن کرواسی را اعلام کرد.

جام جهانی 2022 قطر , جام جهانی قطر , تیم ملی فوتبال کرواسی , تیم ملی فوتبال کانادا , تیم ملی فوتبال مراکش , تیم ملی فوتبال بلژیک ,

در بازی همزمان هم تیم‌های کانادا و مراکش در ورزشگاه الثمامه مقابل هم صف‌آرایی کردند که جدال دو تیم در نیمه اول با برتری 2 بر یک شاگردان ولید الکراکی همراه شد.

حکیم زیاش در دقیقه 4 و یوسف النصیری در دقیقه 23 برای مراکش گلزنی کردند و گل کانادا هم روی گل به خودی نایف اکرد در دقیقه 40 به ثمر رسید. مراکشی‌ها در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول یک گل دیگر هم زدند که آفساید اعلام شد.

قضاوت این بازی به‌عهده رافائل کلاوس از برزیل است.

انتهای پیام/+

نظر شما