شناسهٔ خبر: 57439380 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

انریکه: گایا حالش از دیدن قیافه من به هم می‌خورد!

لوییس انریکه یک بار دیگر از خط زدن خوزه لوئیس گایا ابراز تاسف کرد و گفت که ناراحتی او را کاملا درک می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت گایا شدیدتر از تصورات بود و او که گمان می رفت به بازی سوم دور گروهی اسپانیا در جام جهانی برسد، در نهایت با تصمیم لوییس انریکه خط خورد و اردوی لاروخا را ترک کرد. انریکه در این رابطه گفت که یکی از بدترین روزهای مربیگری‌اش را پشت سر گذاشت چرا که مجبور بود به گایا بگوید باید اردو را ترک کند.

خط خوردن گایا با واکنش منفی رسانه های والنسیا روبرو شد و آنها معتقدند انریکه در مورد بازیکنی از بارسلونا هرگز چنین تصمیمی نمی گرفت و به او برای ریکاوری زمان می داد. اقدامی که در مورد گایا صورت نگرفت.

هفته گذشته آاس به نقل از پزشک والنسیا گزارش داد که وضعیت مچ پای گایا بر خلاف چیزی که عنوان شده خوب است و او حتی می توانست برای بازی با کاستاریکا در دسترس نیز باشد اما انریکه ترجیح داد روی او حساب نکند.

انریکه شب گذشته در ارتباط زنده با مردم اسپانیا یک بار دیگر به گایا اشاره کرد و گفتسال قبل در یورو 2020 به دیه‌گو یورنته بازی نرسید و من هنوز به خاطرش ناراحتم. امسال هم به بعضی از بازیکنان بازی نخواهد رسید. من هنوز هم به گایا فکر می کنم و از اینجا بهترین ها را برایش آرزو می کنم با اینکه می‌دانم احتمالا حالش از قیافه من به هم می خورد و دوست ندارد حتی تصویر من را هم ببیند.»

نظر شما