شناسهٔ خبر: 57439346 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

رابرت دنیرو رئیس جمهوری آمریکا می‌شود

بازیگر سرشناس آمریکایی در سریال سیاسی نتفلیکس با عنوان «روز صفر» بازی می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از مهر، رابرت دنیرو در سریال «روز صفر» که سریالی مهیج سیاسی از اریک نیومن، نوآ اوپنهایم و جاناتان گلیک‌من است، نقش‌آفرینی می‌کند. این سریال در نتفلیکس در دست ساخت است.

جزییاتی از این خبر جایی درز نکرده و داستان آن نیز مخفی نگه داشته شده اما منبعی داخلی گفته دنیرو در آن در نقش رییس جمهوری سابق آمریکا ظاهر می‌شود.

نیومن و اوپنهایم هم نویسنده فیلمنامه و هم تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند که داستانی از نیومن، اوپنهایم و مایکل اشمیت برنده جایزه پولیتزر، را تصویر می‌کنند. دنیرو هم علاوه بر ایفای نقش، تهیه کننده اجرایی نیز خواهد بود.

این اولین نقش‌آفرینی تلویزیونی برای سریال در زندگی حرفه‌ای دنیرو خواهد بود. او یکی از شناخته‌شده‌ترین ستاره‌های سینما در تمام دوران است که به‌ترتیب برای «گاو خشمگین» و «پدرخوانده قسمت دوم» جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرده است. وی در مجموع ۷ بار نامزد جایزه اسکار بازیگری شده و همچنین چندین بار نامزد امی شده، از جمله برای بهترین بازیگر مرد در فیلم تلویزیونی «جادوگر دروغ ها» که در آن نقش برنی مدوف را بازی کرد.

نیومن رابطه دیرینه‌ای با نتفلیکس دارد و تهیه کننده اجرایی، نویسنده و سازنده سریال پرطرفدار «نارکوس» و سازنده و تهیه کننده اجرایی سریال بعدی آن «نارکوس: مکزیک» بود.

اوپنهایم هم تهیه کننده سریال محدود «چیزهایی درباره پم» با بازی رنه زلوگر و نویسنده فیلمنامه فیلم تحسین‌شده «جکی» با بازی ناتالی پورتمن بود.

برچسب‌ها:

نظر شما