شناسهٔ خبر: 57438836 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

الخلیفی در حال جشن‌ گرفتن گل ژاوی به رئال!

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: به نقل از آاس، دوشنبه 29 نوامبر 2010 یک روز تاریخی برای بارسلونا و هوادارانش است. روزی که تیم تحت هدایت پپ گواردیولا توانست 5-0 رئال مادرید با مربیگری ژوزه مورینیو را در نوکمپ شکست دهد. تنها 10 دقیقه از بازی گذشته بود که ژاوی موفق شد روی پاس آندرس اینیستا دروازه ایکر کاسیاس را باز کند. 


پدرو در دقیقه 18 گل دوم را زد و بارسا نیمه اول را 2-0 پیروز به رختکن رفت. در نیمه دوم نیز بارسا سه بار دیگر به گل رسید. داوید ویا دو گل زد و جفرن نیز گل پنجم را زد تا رئال در نوکمپ تحقیر شود. مورینیو برای اولین بار بود که تیمش در یک بازی پنج گل دریافت می کرد.

تصویری از روز گذشته در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که نکته بسیار جالبی در خود دارد. ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پی اس جی، یکی از تماشاگران ویژه آن ال‌کلاسیکو بود و از نزدیک نظاره‌گر برتری بارسا بود. پس از گل اول بارسا توسط ژاوی برای ثانیه هایی دوربین الخلیفی را نشان می دهد که همراه دیگر هواداران بارسا در حال جشن گرفتن و خوشحالی است.
الخلیفی در آن زمان چهره ای شناخته شده در دنیای فوتبال نبود و یک سال بعد بود که پس از انتقال مالکیت باشگاه پی اس جی به گروه سرمایه گذاری قطر، رئیس این باشگاه شد و حالا یکی از تاثیرگذارترین ها در فوتبال دنیاست.

برچسب‌ها:

نظر شما