شناسهٔ خبر: 57438369 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان:

بخش رقابتی سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان پایان یافت

بهرام مسلمی مهنی گفت: عصر امروز (۱۰ آذرماه)، بخش رقابتی سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان با اجرای نمایش آن نیمروز زهرا پایان یافت.

صاحب‌خبر -

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار   خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: عصر امروز (۱۰ آذرماه)، بخش رقابتی سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان با اجرای نمایش آن نیمروز زهرا پایان یافت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: این اثر هنری کاری از گروه نمایش قلعه گنج به نویسندگی لیلا میرزایی و کارگردانی ام البنین محمدی توریگی بود.

 

وی یادآور شد: روز گذشته همزمان با اولین روز از این جشنواره در نوبت صبح نمایش ناخدا عبدو کاری از هنرمندان شهرستان فاریاب و عصر نیز نمایش سگ کشی روی خط مرزی کاری از هنرمندان رودبار جنوب اجرا شد.

 

مسلمی مهنی ابراز کرد: امروز بخش رقابتی جشنواره در نوبت صبح با نمایش حیوانات کاری از هنرمندان شهرستان جیرفت  برگزار شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب اظهار کرد: یکی از برنامه های جنبی سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان، برگزاری جلسات نقد و بررسی آثار است.

 

وی اضافه کرد: از مزیت های این جلسات بررسی نقاط ضعف و قدرت این آثار هنری است و قطعا این مهم در پیشرفت و موفقیت هنرمندان تاثیرگذار است.

 

مسلمی مهنی با اشاره به این که امسال در این جشنواره شاهد رویش های هنری هستیم، تاکید کرد: سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان ظرفیتی برای شناسایی استعدادهای هنری و توانمندسازی آنها است.
 

پایان پیام/586

نظر شما