شناسهٔ خبر: 57437518 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سردار فدوی:

رفع گرفتاری مردم را وظیفه خود می‌دانیم و تا به سرانجام رسیدن آن در عرصه هستیم

سردار فدوی با بیان اینکه سپاه در کنار مردم است: هیچ عاملی ما را از خدمت رسانی به مردم منحرف نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی صبح پنجشنبه در افتتاح راه روستایی کهوان آبیک که توسط بسیج سازندگی سپاه ساخته شده اظهار کرد: خداوند به همه عالم شیرینی حکومت بر اساس دستورهای خود را خواهد چشاند، اما شرط آن این است که همه بخواهند.

وی با بیان اینکه بعضی از طلیعه‌های ظهور و حکومت خداوند را می‌بینیم، افزود: شناخت امام حسین (ع) یکی از این طلیعه‌ها و مقدمات است.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بخش اعظم عبادت انسان مربوط به خدمت به مردم است بیان کرد: یکی از دغدغه‌های ما این است که در آستانه چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نباید برخی از کارها و خدمات انجام نشده باشد.

وی تاکید کرد: یکی از بزرگترین پروژه‌های در حال انجام کشور آبرسانی به روستاها است که با همراهی سپاه و کمک مردم انجام می‌شود.

فدوی با بیان اینکه در کیفیت خدمت به مردم نباید تعلل شود، تصریح کرد: هر موضوعی که در انقلاب اسلامی وجود داشته باشد دغدغه سپاه است.

وی با بیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی است که یکی از کارهای آن نظامی است، اضافه کرد: رفع گرفتاری مردم را وظیفه خود می‌دانیم و تا به سرانجام رسیدن آن در عرصه هستیم.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاه در کنار مردم است و هیچ عاملی ما را از خدمت رسانی به مردم منحرف نمی‌کند.

وی در پایان عنوان کرد: اقتصاد و معیشت یک موضوع دائمی همه مردم است و اگر با نگاه دینی و اخروی به خدمت به مردم نگاه می‌کردیم تا به امروز مردم بااین مشکلات روبرو نمی‌شدند.

نظر شما