شناسهٔ خبر: 57436577 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

آشوبگران ۱۰۰۰ میلیارد تومان به اموال دولتی و عمومی خسارت زدن...

اقتصاد ایران: نوشهر- نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به خسارت هزار میلیارد تومانی آشوبگران به اموال و تاسیسات دولتی گفت: مردم با همراهی نکردن آنان، نسبت به این حوادث اعلان انزجار کردنده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر پنجشنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان در دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس گفت: به فرمایش این شهید حرص و طمع سبب ذلت انسان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نسبت به مسائل اجتماعی و رخدادها نباید بی تفاوت باشیم، گفت: بیش از دو ماه با مسائل و آشوب‌هایی روبرو هستیم و همه ما باید نسبت به آن اعلام انزار داشته باشیم و از مقام معظم رهبری و نیروهای حافظ امنیت دفاع و حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه آشوبگران به اموال دولتی بیش از هزار میلیارد تومان خسارت وارد کردند، افزود: باید صدای رسای ملت و مردم مازندران در محکومیت آشوب‌ها و حمایت از ولایت و نیروهای حافظ امنیت را منعکس کنیم.

آیت الله لائینی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی و باغی با رکود فروش محصولات روبرو هستیم، خواستار انتقال مشکلات کشاورزان به مسئولان شد و گفت: در حوزه مسائل فرهنگ و بی بندباری ها متأسفانه شاهد قبح زدایی هستیم و باید مراتب انزجار و ناراحتی مردم را بیان و منعکس کنیم.

امام جمعه ساری با تقدیر از مردم اظهار داشت: مردم در حوادث اخیر صف خود را از آشوبگران جدا کردند و حضور باشکوهی در مراسم و راهپیمایی ۱۳ آبان داشتند.

برچسب‌ها:

نظر شما