شناسهٔ خبر: 57433387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرمربی تیم مهرگان رامهرمز:

۹ بازیکن ما آش و لاش روی زمین افتادند بعد داور کیک و آبمیوه می‌خورد!/ جلوی فساد بایستید

پریسا زنگنه منش

سرمربی تیم فوتبال مهرگان رامهرمز در خصوص درگیری بعد از بازی با نفت امیدیه در هفته هفتم لیگ دسته یک جوانان کشور که منجر به راهی شدن ۹ بازیکن این تیم به بیمارستان شد، توضیحاتی ارائه داد.

صاحب‌خبر -

محمد نظری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این بازی روز سه‌شنبه هشتم آذرماه در امیدیه انجام شد و در این دو روز که اتفاق تلخ افتاده هیچ مسئولی پیگیر موضوع نبوده است. در جریان این دیدار تیم نفت امیدیه با حساب یک بر صفر برنده این بازی شد اما پس از سوت پایان بازی به دستور افرادی که آنجا بودند، تماشاگران و عوامل این تیم به درون زمین ریختند و بازیکنان ما را کتک زدند و نیروی انتظامی هم با گاز اشک آور و اسپری فلفل در حالی که بازیکنان ما روی زمین افتاده بودند سعی در متفرق کرن افراد اشت.

وی ادامه داد: در این درگیری ۹ نفر از بازیکنان ما آسیب دیدند و راهی بیمارستان امیدیه شدند که البته به نظر من نیروی انتظامی در ان شرایط نباید اسپری فلفل و گاز اشک آور می زد چون شرایط بازیکنان ما بدتر شد. در مجموع می خواهم بدانم اگر در طی این درگیری و کتک خوردن بازیکنان‌مان، جوانان‌مان را از دست می دادیم چه کسی پاسخگو بود؟ حتی ویدئویی از این درگیری و آسیب به بازیکنان ما وجود دارد که در فضای مجازی هم منتشر شده و شرم آور است و نشانه خفت است و نشانه نبودن نظارت و مدیریت بر این فوتبال است و چرا باید جوانان ما چنین بلایی سرشان بیاید.

سرمربی تیم فوتبال مهرگان رامهرمز ادامه داد: اتفاقاتی در این چند سال در فوتبال امیدیه می افتد و شاید حرف من حرف دل خیلی ها باشد؛ می خواهم بگویم چرا افرادی در این شهر وجود دارند که یا شب قبل بازی یا روز بازی روی داور تأثیر می گذراند و این را فدراسیون و کمیته اخلاق هم می داند اما گوش شنوایی نیست و برخورد و نظارت انجام نمی شود. اگر واقعاً بازی پایه های کشور برایتان مهم نیست تعطیلش کنید و بگذارید ما همان پرورش بازیکن را انجام دهیم و بعد بازیکنان را به تیم های مصرف کننده ای چون نفت امیدیه ای بدهیم که بعد هم ما را به چشم برده می بینند، کتک‌مان می زنند، به ما توهین می کنند و نگاه بالا به پایین به ما دارند. به هر حال وقتی توان فنی ندارند باید هم به این صورت کار کنند. 

وی بیان کرد: چرا باید داور گل سالم تیم مهرگان رامهرمز را آفساید اعلام کند و دو خطایی که پنالتی بود به سود ما نگیرد و بعد گل حریف  را که صددرصد با خطا به ثمر رسید سالم حساب کند. من باید به چه کسی اعترض کنم؟

نظری ادامه داد: شما که در فدراسیون نشسته اید و آب و هوایتان خوب است و پشت میز می نشینید و جواب کسی را نمی دهید و بعد به ما به چشم خادم و نوکر نگاه می کنید، چرا نظارت برایتان اهمیت ندارد و بعد چرا ۳۲ میلیون تومان پول ورودی به مسابقات را می گیرید و بعد هم برای بازی های ما داور خوزستانی می گذارید؟ این پول را در کجا هزینه می کنید؟ 

وی خاطرنشان کرد: برخی داوران ضعیف النفس هستند و برای عزیزکردن خودشان پا روی حق خیلی از جوانان می گذارند. ما از کی به کی شکایت کنیم؟ کسی که در فدراسیون و کمیته اخلاق نشسته و تا حالا چندین گزارش از امیدیه به آنها رسیده است چرا برخورد نمی کند؟ چرا سر تیم بازنده ای مثل مهرگان رامهرمز که برادران حردانی، حسین مالکی و حبیبی نژاد را پرورش داده و بازیکن به تیم ملی معرفی کرده است بریده می شود. چون ما فکر می کنیم همه مثل ما سالم و پاک کار می کنند و همه به دنبال سازندگی هستند باید با ما این گونه برخورد شود؟ این جوانانی که در این بازی آش و لاش کردید آیا خانواده ندارند؟ چرا باید چنین بلایی سر آنها بیاید؟

سرمربی تیم فوتبال مهرگان رامهرمز گفت: چون نفت امیدیه در حال سقوط است باید دست به هر کاری بزنند؟ کمیته داوران، فدراسیون و کمیته اخلاق اگر این مسائل برایشان مهم است آن ها را ببینند. چرا صدای ما را نمی شنوند و اصلاً درخواست ما این است وقتی قرار است داور خوزستانی برای بازی هایمان بگذارید نام او را از قبل اعلام نکنید که هزار تلفن به او بشود و هزار راه پیدا شود که بازی را دربیاورد.

وی بیان کرد: بازیکن من آش و لاش روی زمین افتاده بعد داوران و ناظر بازی به اتاق می روند و در را می بندند و کیک و آبمیوه می خورند. کجای قانون فوتبال است؟ ما مسلمان هستیم و نباید نسبت به این مسائل بی تفاوت باشیم. خیلی حرف است که نفت امیدیه بازی را می برد و بعد بازیکنان ما هم کتک می خورند. چرا نباید نظارت باشد؟ آن هم وقتی که ما به سختی تیم داری می کنیم و بعد برای همین بازی یک نفر به ما می گوید شما امشب بارسلونا هم باشید بازنده اید. چرا باید این حرف را به ما بزند؟ و البته راست هم گفت زیرا داور هم گل سالم ما را آفساید اعلام کرد و هم دو پنالتی برای ما نگرفت.

سرمربی تیم فوتبال مهرگان رامهرمز گفت: چرا همیشه در شهرستان امیدیه قبل مسابقه یکی، دو نفر خاص در اتاق داوران حضور دارند؟ لطفاً بروید دوربین های مداربسته را چک کنید. کمیته اخلاق ببیند چه کسی در اتاق داوران حضور داشته است و همان کاری را که برای بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس انجام دادید و تمام دوربین ها را چک کردید و در یک برنامه تلویزیونی اختصاص یافته به این بازی پرداختید، برای بازی ما هم این کار را انجام دهید و بعد جواب تمام سؤال ها را می گیرید. نفت امیدیه ۹۰ دقیقه از این بازی فیلمبرداری کرد و شهامت داشته باشند و فیلم بازی را به کمیته داوران و کمیته اخلاق تحویل دهند و اگر حق با من نبود تا زمانی که زنده هستم از فوتبال محرومم کنید اما برای یک بار هم شده جلوی فساد بایستید.

انتهای پیام

نظر شما