شناسهٔ خبر: 57426185 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

عکس/ تیپ زمستانی ساپینتو با عینک خلبانی

ریکاردو ساپینتو با ظاهر جدید و زمستانی خود در دیدار با هوادار شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، استقلالی ها از تعطیلات لیگ برتر به واسطه برگزاری رقابت های جام جهانی نهایت استفاده را برده و به برگزاری دیدارهای دوستانه مشغول هستند. آبی پوشان که نتوانستند اردوهای خارجی خود در امارات و پرتغال را برگزار کنند، امروز به مصاف هوادار رفته اند.

ریکاردو ساپینتو که تیمش تا پیش از تعطیلی مسابقات از آمادگی بسیار خوبی برخوردار بود و توانست قهرمانی سوپرجام را نیز به دست بیاورد، در حال محک شاگردانش است تا آنها را در شرایط مسابقه قرار دهد و امروز نیز برابر هواداری به میدان رفته که در آخرین بازی لیگ برتری خود توانست با تک گل محبی، این تیم را شکست دهد.

نکته ویژه این دیدار، حضور سرمربی پرتغالی استقلال با ظاهری جدید و قابل توجه است. سرمای زمستان، تهران را در بر گرفته و سرمربی آبی ها نیز برای در امان ماندن از این وضعیت، با کاپشن و تیپ زمستانی در استادیوم محل برگزاری بازی با هوادار حضور پیدا کرده و با عینک خلبانی خود، عملکرد بازیکنان تیمش را ارزیابی می کند.
استقلال که باید به محض شروع لیگ برتر در یک مسابقه فوق العاده حساس به مصاف پرسپولیس برود، به دنبال برگزاری بازی های دوستانه بیشتر است تا این تیم بتواند شرایط خوب خود تا پیش از تعطیلی لیگ را ادامه دهد.

عکس | تیپ زمستانی ساپینتو با عینک خلبانی

نظر شما