شناسهٔ خبر: 57417135 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

از ایده های برتر و کاربردی جوانان حمایت می کنیم

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: از ایده های برتر و کاربردی سمن های فعال در حوزه جوانان حمایت می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ رویداد توانمندسازی همنا ویژه تشکلها و سمن های جوانان روز چهارشنبه با حضور مرتضی کامل نواب مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش،  پاشا رئیس اداره توانمند سازی،  علیخانی مدیرکل امور بانوان استانداری،  عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان و دبیران سمن های فعال در حوزه  ورزش در مجتمع فرهنگی ورزشی و اردوگاهی شهید رجایی قزوین برگزار شد. 

کبری علیخانی در این همایش باتبریک روز پرستار گفت:  قدردان خدمات مدافعان سلامت هستیم و خوشحالیم که در این مراسم از دوتن از پرستاران سخت کوش تقدیر می شود.

IMG_20221130_115055_450

علیخانی بیان کرد: در دولت جدید و بر اساس سیاست  مردمی سازی دولت باید کارها به دست مردم سپرده شود و دولت تسهیل گری و نظارت کند. 

مدیرکل اموربانوان استانداری قزوین تصریح کرد: دولتها هرگز قادر به پیشبرد همه برنامه ها و کارها نیستند و باید بسیاری از کارها به خود مردم سپرده شود و سمن ها این ظرفیت را دارند که برخی کارها را انجام دهند. 

علیخانی بیان کرد: جوانان با شور و نشاطی که دارند و ایده های خلاقانه خود می توانند موجب تحول شوند و خوشحالیم که در اداره کل ورزش و جوانان استان به ظرفیت جوانان توجه شده است. 

این مسئول گفت: از همه کسانی که در حوزه خانواده و بانوان ایده و طرحی دارند دعوت می کنیم طرح های خود را ارائه دهند تا از آنها در پیشبرد امور استفاده کنیم.

در این نشست تعدادی از جوانان مطالبات، پیشنهاد و سوالات خود را مطرح کردند که از سوی مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان به آنها پاسخ داده شد.

همچنین از دو پرستار جوان به عنوان مدافعان سلامت تجلیل شد.

IMG_20221130_115101_795

در ادامه کارگاههای تخصصی با محور رویکرد معاونت امور جوانان در حوزه مشارکت های اجتماعی، تحلیل بررسی حقوقی و مالیاتی فعالیت های اجتماعی تشکل های جوانان و روش های تامین منابع مالی در تشکل های جوانان تشکیل شد. 

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما