شناسهٔ خبر: 57411917 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

مشکلات تأمین سوخت شناورهای نیروی دریایی راهبردی ارتش بررسی شد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: مشکلات و معضلات تأمین سوخت شناورهای نیروی دریایی راهبردی ارتش با حضور جانشین فرمانده نیروی دریای راهبردی جمهوری اسلامی در جلسه امروز این کمیسیون بررسی شد.

صاحب‌خبر -

مالک شریعتی در تشریح جلسه امروز (سه‌شنبه ۸ آذر ماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بررسی مشکلات و معضلات تأمین سوخت شناورهای نیروی دریایی راهبردی ارتش با حضور امیر دریادار کاویانی، جانشین فرمانده نیروی دریای راهبردی جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از همکاران وی خبر داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به مناسبت هفتم آذر، روز نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریای راهبردی جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از همکارانش به کمیسیون دعوت شدند و گزارشی از اقدامات نیروی دریای ارتش با محوریت انرژی ارائه دادند و برخی خواسته‌های خود را به ویژه در حوزه سوخت‌رسانی به تجهیزات و ادوات این نیرو که نیازمند حمایت کمیسیون انرژی و مجلس شورای اسلامی بود، مطرح کردند.

وی افزود: در این جلسه بر اهمیت سواحل مکران به عنوان مجموعه‌ای که نیروی دریای ارتش ایران آنجا حضور فعال دارد و برخی از زیرساخت‌ها را ایجاد کرده است تاکید شد، ضمن آنکه ایجاد مابقی زیرساخت‌ها نیازمند عزم جدی است چرا که توسعه ظرفیت نیروی انسانی و صنعتی در آن منطقه می‌تواند به حفظ منافع اقتصادی، سیاسی و امنیتی کشور کمک کند.

شریعتی با بیان اینکه همچنین مقرر شد در آینده نزدیک هیأتی از کمیسیون انرژی به منطقه مکران سفر کنند و از تجهیزات و تأسیسات نیروی دریای ارتش بازدید شود.

مشکلات تأمین سوخت شناورهای نیروی دریایی راهبردی ارتش بررسی شد

وی اظهار داشت: علاوه بر این، در برنامه هفتم توسعه و در قانون بودجه ۱۴۰۲ نیز به منظور تأمین نیازهای نیروی دریای ارتش به ویژه در حوزه انرژی با تاکید بر سوخت‌رسانی به تأسیسات و ادوات نیرو توجه ویژه خواهد شد.

 

نظر شما