شناسهٔ خبر: 57411258 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج قزوین در پایان راه

زهرا عبداللهی

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قزوین گفت: در بخش مردمی جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین ۲۴۹ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید و در بخش تخصصی این رویداد نیز ۲۹ تیم با هم به رقابت پرداختند.

صاحب‌خبر -

مرتضی امیری سه‌شنبه شب ۸ آذر ۱۴۰۱ در آیین اختتامیه جشنواره تولید محتوای دیجیتال استان قزوین که در سالن شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده این کشور سرمایه‌گذاری بسیاری برای تهاجم فکری، فرهنگی و معنوی بر ایران اسلامی کرده‌اند و در مقابل بسیج با شناخت صحیح از فرصت‌ها سال‌هاست در چارچوب مرکز فضای مجازی، آوردگاه مبارزه و مقابله با دشمنان این مرز و بوم است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قزوین بیان کرد: در آبان ماه سال جاری جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین و چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در مرحله استانی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره تولید محتوای دیجیتال استان قزوین در بخش مردمی در سه محور ویدئو و کلیپ، پوستر و آثار گرافیکی و عکس به صورت مجازی برگزار شد و از مجموع ۲۴۶ اثر دریافتی در بخش ویدئو و کلیپ، پوستر و آثار گرافیکی ۲ اثر برتر برگزیده شدند.

امیری ادامه داد: در بخش تخصصی نیز در مرحله استانی چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج شاهد رقابت نزدیک و جذاب ۲۹ تیم در سه حوزه تخصصی پویانمایی، نرم‌افزار تلفن همراه و بازی‌های تلفن همراه بودیم و امیدواریم برگزاری این جشنواره منجر به گسترش تولیدات فاخر در فضای مجازی شود.

امروز تفکر بسیجی در کشور میدان‌داری می‌کند

سرهنگ حمزه برین، معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، نیز در این مراسم گفت: بعد از تشکیل بسیج، این مجموعه به عنوان یک تشکیلات سازمان یافته و منظم در طول این ۴۳ سال از عمر انقلاب در برهه‌هایی که انقلاب و مردم به آن نیاز داشته‌اند نقش ایفا کرده است.

وی بیان کرد: به موازات نوع تهدیداتی که دشمن داشته جنس اقدامات بسیج نیز فرق کرده و امروز فهمیده‌ها و باکری‌های فضای مجازی را نیاز داریم، امروز در حوزه نظامی پنجه در پنجه آمریکا هستیم اما چون به توانمندی ما در این حوزه مطلع هستند جرئت پاسخگویی ندارند.

برین خاطرنشان کرد: امروز دشمن به فضای مجازی دل بسته و امیدوار است تا از این فضا به نفع خود استفاده کند درحالی‌که آگاهی و بصیرت نقطه قوت تفکر بسیجی است.

وی یادآور شد: امروز تفکر بسیجی در کشور میدان‌داری می‌کند و باید تلاش کنیم همانطور که در عرصه جنگ سخت دشمن ناکام ماند در حوزه جنگ نرم نیز با شکست روبه‌رو شود.

به گزارش ایسنا، در انتهای این مراسم از برگزیدگان بخش مردمی و تخصصی این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام 

نظر شما