شناسهٔ خبر: 57411220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

در پنجمین جلسه‌ی هیئت اندیشه‌ورز کانون مطرح شد

راهکارهای جذب نوجوانان و حضور بیشتر آنان در کانون کرمانشاه

پنجمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز کانون کرمانشاه با موضوع چگونگی جذب نوجوانان در کانون و بایدها و نبایدهای آن سه‌شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ با حضور اساتید و صاحبنظران به صورت مجازی برگزار گردید.

صاحب‌خبر -


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، پنجمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز کانون کرمانشاه با موضوع چگونگی جذب نوجوانان در کانون سه‌شنبه ۸ آذر با حضور اساتید و صاحبنظران به صورت مجازی برگزار شد. محمد خیاط‌زنجانی، مدیر کل کانون ضمن اشاره به بررسی و تاکید بر  اهمیت موضوع و جایگاه نوجوانان در جامعه و همچنین رسالت ارگان‌های فرهنگی از جمله کانون در این خصوص در ابتدای تشکیل جلسه، بیان داشت:  اعضاء هیئت اندیشه‌ورز دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را ارائه که در مجموع بیش از ۳۰ پیشنهاد در خصوص موضوع جلسه توسط اعضاء عنوان گردید. وی افزود: در نهایت نظرات و پیشنهادات جمع‌بندی و مقرر گردید آنچه از این جلسه به دست آمده با خروجی جلسه‌ی کارگروه مشورتی نوجوانان کانون جمع‌بندی و به عنوان راهکارهای حضور بیشتر نوجوانان در کانون عملی بشود. 
جلسه هیئت اندیشه‌ورز کانون کرمانشاه به صورت ماهانه برگزار می‌شود که اعضاء جلسه  با توجه به اهمیت کانون و کار برای کودکان و نوجوانان پیشنهاد برگزاری جلسه به صورت دو هفته یکبار را دادند.

نظر شما