شناسهٔ خبر: 57411006 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خبر داد:

شروع عملیات کاشت نهال در پنج نهالستان لرستان

زهره گودرزی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از شروع عملیات کاشت نهال در پنج نهالستان استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

شیرزاد نجفی در دهمین جلسه شورای معاونین منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان که امروز در راستای اجرای پروژه‌های سال ۱۴۰۱، پیگیری مصوبات جلسه قبل و ارائه پیشنهادات در محل این اداره برگزار شد، از شروع عملیات کاشت نهال در پنج نهالستان استان خبر داد و اظهار کرد: منابع طبیعی با کمبود اعتبارات مواجه است به‌طوری‌که تاکنون از محل اعتبارات ملی ۴ درصد و از محل اعتبارات استانی ۳ درصد تخصیص داده شده است.

وی به تغییرات صورت گرفته در شهرستان‌های خرم‌آباد، چگنی، بروجرد، الیگودرز و دلفان اشاره کرد و افزود: معاونت‌ها و روسای ستادی در راستای آموزش و حل نمودن موانع پیشرو این ادارات اهتمام داشته باشند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با اشاره به اینکه هم‌اکنون فصل کشاورزی و کِشت کردن زمین‌ها توسط مردم است و یگان حفاظت بایستی فعالیت خود را مخصوصاً در ایام و ساعات تعطیل بیشتر کند خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس تربیت مروجین یک کار نو و جدیدی بود که امیدوارم تداوم داشته باشد.

نجفی انجام کارهای بیولوژیک، بیمه کردن مراتع، برگزاری جلسات کار گروهی، راه‌اندازی سیستم اموال اداره، فعال کردن کمیته خسارت، خاکبرداری پشت‌بندهای آبخیزداری شهرستان بروجرد، احیای تخریب‌ها توسط معادن، نظارت بر کشفیات را مهم برشمرد و تصریح کرد: تخصیص اراضی دیم برای توسعه باغات ممنوع ولی اراضی آبی بلامانع است.

انتهای پیام

نظر شما