شناسهٔ خبر: 57408835 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

قیمت این ستاره ها در جام‌جهانی ۲۰۲۲ نجومی شد

پدری، موسیالا و بلینگام با این سن کم بالای ۱۰۰ میلیون یورو می‌ارزند و قطعا آینده درخشانی در پیش دارند.

صاحب‌خبر -

قیمت این ستاره ها در جام‌جهانی ۲۰۲۲ نجومی شد

پدری تازه ۲۰ ساله شده. جمال موسیالا و جود بلینگام هنوز چند ماهی تا ۲۰ سالگی زمان دارند. چنین نوجوان‌هایی به جام‌جهانی رسیده‌اند و کیفیت خود را در این تورنمنت بزرگ نشان می‌دهند.

ستاره‌های درخشان در جام‌جهانی قطر کم نیستند، حتی کهنه‌کارانی هم هستند که می‌خواهند در آخرین تورنمنت بزرگ دوران حرفه‌ای خود خوش بدرخشند، اما ارزش این سه بازیکن سر به فلک کشیده است. هر سه آنها بیش از ۱۰۰ میلیون یورو ارزش دارند و ارزششان همچنان رو به افزایش است. آنها با تیم‌هایی به جام‌جهانی قطر آمده‌اند که مدعی قهرمانی در این مسابقات هستند.

انگلیس، آلمان و اسپانیا از جمله گزینه‌هایی هستند که می‌توانند یک ستاره دیگر بر روی پیراهن خود حک کنند، اما جلوتر از آنها تیم‌هایی مانند برزیل، آرژانتین یا فرانسه به عنوان مدعیان بزرگتر حضور دارند.

پدری نور تیم لوئیس انریکه است، موسیالا چیز متفاوتی برای آلمان به ارمغان آورده و نیمی از لیگ برتر بلینگام را دوست دارند. بیرون کشیدن آنها از تیم‌هایشان آسان نخواهد بود، مخصوصا پدری و موسیالا که در باشگاه‌هایی هستند که فروشنده‌های چندان خوبی نیستند؛ به ترتیب بارسلونا و بایرن مونیخ.

اما برای بلینگام در تیم بوروسیا دورتموند که هرگز از خلاص شدن از شر بهترین بازیکنان خود نترسیده است، اوضاع فرق دارد. مبارزه برای بدست آوردن ستاره انگلیسی از چند ماه پیش آغاز شده و بدون ذره‌ای شک به محض خروج انگلیسی‌ها از جام‌جهانی قطر تلاش برای به چنگ آوردن بلینگام شدیدتر خواهد شد.

شاید این سه ستاره بیشترین درخشش را داشته باشند، اما بازیکنان دیگری هم هستند که کمی پنهان‌تر هستند ولی در چند پنجره آینده بازار نقل و انتقالات را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

یوشکو گواردیول از کرواسی یکی از آنهاست. مدافع میانی ۲۰ ساله لایپزیش در آستانه شکستن رکورد قیمتی است که ماتایس دی‌لیخت برای یک مدافع در اوایل تابستان ثبت کرده بود.

گل انسو فرناندس به مکزیک فقط نوک کوه یخ بود. هاقبک ۲۱ ساله بنفیکا یک چهره بسیار باکیفیت است و می‌تواند تبدیل به انتقال بزرگ بعدی از لیگ پرتغال به لیگ برتر انگلیس شود.

یونوس موسی شاید در سطح دیگری باشد اما در والنسیا بسیار باکیفیت ظاهر شده است. او در تیم ایالات متحده آمریکا به خوبی می‌درخشد و قیمتش در حال افزایش است. او این هفته ۲۰ ساله می‌شود. والنسیا مایل به فروش است اما خواهان یک پیشنهاد اساسی است.

نظر شما