شناسهٔ خبر: 57370891 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

متولدین آذر در عشق و دوستی چطورند؟

در صورتی که دوست یا شریک زندگی شما متولد دسامبر(10 آذر تا 10 دی) باشد، این مقاله به شما کمک می کند تا بهتر آنها را درک کنید (و به نوبه خود ارزش قائل شوید).

صاحب‌خبر -
  • 1. وقتی متولدین آذر عاشق می شوند
  • 2.حس شوخ طبعی !
  • 3.به دنبال یک توصیه صادقانه هستید؟
  • 4.آنها همه جا هستند
  • 5.آنها شادی را در چیزهای کوچک می یابند
  • 6.آنها عاقل و روشنفکر هستند
  • 7. متولدین آذر سرسخت هستند
  • 8. اما و اگر...

به گزارش اقتصاد آنلاین، می توان گفت متولدین آذر در نوع خود منحصر به فرد هستند. آنها بدشان نمی آید که یک مسیر اضافی را طی کنند تا برای خندادن شما آنجا باشند و در زمانی که انتظارش را ندارید غافلگیرتان کنند. در اینجا 9 ویژگی متولدین آذر وجود دارد که آنها را خاص و غیرقابل جایگزین می کند.

1. وقتی متولدین آذر عاشق می شوند

هنگامی که متولدین آذر عاشق شما می شوند، وفاداری آنها حد و مرزی نمی شناسد. آن‌ها در لحظه‌ای که پشت سرتان حرفی زده می شود برای شما می‌جنگند، در کنارتانخواهند ایستاد و در هر مرحله از زندگی ستون و تکیه‌گاهتان خواهند بود. همچنین، اگر متولدین آذر به شما متعهد باشند، دیگر هیچ کس را نمی بنند.

 آنها شما را به ماجراجویی های دیوانه وار، کارگاه های شگفت انگیز و مکان های زیبایی می برند که قبلاً هرگز نرفته اید. حوصله نخواهید کرد حتی اگر بخواهید - ما شوخی نمی کنیم!

2.حس شوخ طبعی !

آنها حس طنز شگفت انگیزی دارند. متولدین آذر در همه چیز سرگرمی پیدا می کنند، و این ممکن است شامل یک موقعیت جدی نیز باشد. اگر غمگین هستید با دوست متولد آذر خود تماس بگیرید و با آنها گفتگوی ساده و خنده دار داشته باشید.

3.به دنبال یک توصیه صادقانه هستید؟

متولدین آذر  بی رحم و رک هستند. آنها قبل از بیان نظر خود دو بار فکر نمی کنند و نظر خود را برای آرامش شما به کار نمی گیرند. متولدین آذر توصیه صادقانه ای ارائه می دهند و شما فقط زمانی باید آن را جستجو کنید که نخواهید چیزی جز حقیقت را بشنوید.

شادی

4.آنها همه جا هستند

آیا ماشین شما ساعت 3 بامداد خراب شده است؟ متولدین آذر می آیند تا شما را نجات دهند! در پروژه اداری یا هر کار خانگی به کمک نیاز دارید؟متولدین آذر حتی قبل از اینکه بخواهید کمک خواهند کرد. هق هق برای جدایی؟ آنها در یک گفت و گو برای فحاشی علیه شریک سابقتان به شما خواهند پیوست. اساساً، آنها همیشه در جایی هستند که شما به آنها نیاز دارید، مهم نیست که چه اتفاقی می افتد.

5.آنها شادی را در چیزهای کوچک می یابند

  متولدین آذر از چیزهای کوچک در زندگی لذت می برند و هر لحظه را گرامی می دارند. چه در حال خوردن فلافل در کنار جاده باشید یا در یک رستوران سطح بالا، لبخندی از رضایت بر روی صورت آنها خواهید دید که روز شما را درخشان می کند!

6.آنها عاقل و روشنفکر هستند

آنها به ضرب المثل "دانش همه جا چیست" اعتقاد دارند و از این رو، دائماً در جستجوی یادگیری چیزهای جدید هستند. آنها کاملاً فلسفی، فکری و حسابگر  از ایده های خلاقانه سرشار هستند.

7. متولدین آذر سرسخت هستند

متولدین آذر بسیار مصمم و سخت کوش هستند. زمانی که هدف خود را تعیین می کردند، برای رسیدن به آن از جان و دل می گذاشتند.

8. اما و اگر...

اگر دوست یا همسر شما متولد آذر است این نکته را بخوانید؛ هرگز متولدین آذر را دست کم نگیرید. اگر صدمه ببینند، همیشه شانس دوم را به شما نمی دهند. همچنین متولدین آذر گاهی اوقات لجباز هستند و تغییر نظر آنها در مورد چیزی تقریباً غیرممکن است.

ترجمه و تدوین: اقتصادآنلاین

خبرنگار: مهتاب لطفیان

برچسب‌ها:

نظر شما