شناسهٔ خبر: 57361357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تراکتور بلاتکلیف

تبریز - ایرنا - تیم فوتبال تراکتور تبریز پس از برپایی اردوی ۲ هفته ای در آنتالیا که با جدایی قربان بردیف از سرمربیگری این تیم پایان یافت در بلاتکلیفی به سر می‌برد و برنامه این تیم برای تعطیلات لیگ برتر با اتفاقات روز پایانی اردوی تدارکاتی و جدایی بردیف به هم خورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، همه برنامه ها و اردوی های تراکتور به بعد از انتخاب سرمربی جدید و البته کادر فنی جدید موکول شده که البته زمانبر خواهد بود و به احتمال زیاد، تراکتوری ها به برنامه تمرینی و اردوی تدارکاتی داخلی بسنده کنند.

طبق برنامه، قرار بود کاروان تراکتور پس از بازگشت از اردوی آنتالیا، با فاصله چند روز و حداکثر اواخر هفته جاری دوباره به ترکیه برود و در آنجا چند بازی تدارکاتی و دوستانه انجام دهد که امر منتفی شده و بازیکنان این تیم منتظر اعلام برنامه جدید از سوی باشگاه هستند.

قربان بردیف در آخرین روز اردوی تیم در آنتالیا درخواست جدایی اش از تیم را رسانه ای کرد و برف تبریز را ندیده رفت و با نیمه تمام گذاشتن تمام کارها و برنامه هایش در تراکتور به بهانه های واهی، عازم شهر سوچی روسیه شد و طبق شنیده ها با این تیم روسی قراردادی ۲.۵ ساله بسته است.

یکی از گزینه های جایگزین بردیف در تراکتور ارطغرول ساغلام مربی ترکیه ای است که در پیش از آغاز فصل نیز گزینه اصلی این تیم برای سرمربیگری بود و به گفته مسئولان باشگاه، به دلیل مبلغ بالایی که از سوی ساغلام خواسته شده بود این همکاری به بن بست رسید، اما با رفتن بردیف، دوباره نام وی برای سرمربیگری مطرح شده و ظاهرا احتمالش نیز بیشتر است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال تراکتور پس از بازی با ملوان در هفته یازدهم، ۲ هفته استراحت کرد و سپس عازم اردوی ۲ هفته آنتالیا شد و تا انجام بازی با پیکان در هفته دوازدهم، حدود سه هفته فرصت دارد.

این تیم پرحاشیه و پررفت و آمد تبریزی که تغییر و بی ثباتی ویژگی بارز آن در فصول اخیر شده ۲۹ آذرماه در تهران مهمان پیکان خواهد بود.

تراکتور با ۱۵ امتیاز از ۱۱ بازی و پیکان با ۱۲ امتیاز از این تعداد بازی به ترتیب در رده های هفتم و دوازدهم جدول قرار دارند.

نظر شما