شناسهٔ خبر: 57355745 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

اعتراف خبرنگاران صهیونیست به نفرت مردم سراسر دنیا از اسرائیل:

میزان نفرت مردم جهان از خود را در قطر درک کردیم/ مجبوریم خودمان را اکوادوری معرفی می‌کنیم!/ مردم دنیا دوست دارند ما را از روی زمین محو کنند+ عکس‌و‌فیلم

خبرنگاران اسرائیلی: میزان نفرت مسلمانان از ما را در قطر دیدیم، اینجا را با احساس خیلی بدی ترک می‌کنیم. شاهد بودیم که چقدر دوست دارند بینی ما را به خاک بمالند و دیدیم هرچه که با اسرائیل ارتباط دارد چقدر در دل آن‌ها کینه و نفرت ایجاد می‌کند.

صاحب‌خبر -
گروه سیاسی-رجانیوز: در چند روز گذشته خبرها و تصاویر مختلفی از طرد و تحقیر تیم‌های خبری صهیونیستی از طرف تماشاچیان کشورهای مختلف اسلامی در قطر منتشر شده است.
 
این تحقیرها تا جایی پیش رفته است که خبرنگاران صهیونیست در قطر به انزوای شدید خود در این کشور اعتراف کردند.
 
به گزارش رجانیوز؛ خبرنگاران روزنامه یدیعوت آحارونوت گفتند، میزان نفرت مسلمانان و عرب‌ها از ما را در قطر دیدیم، اینجا را با احساس خیلی بدی ترک می‌کنیم.
 
خبرنگاران این رسانه صهیونیستی اضافه کردند: شاهد بودیم که چقدر دوست دارند بینی ما را به خاک بمالند و دیدیم هرچه که با اسرائیل ارتباط دارد چقدر در دل آن‌ها کینه و نفرت ایجاد می‌کند.
 
آن‌ها افزودند: فلسطینی‌ها، قطری‌ها، مغربی‌ها، اردنی‌ها، سوری‌ها، مصری‌ها و لبنانی‌ها در خیابان‌های قطر با خشم و نفرت به ما نگاه می‌کنند.
 
این خبرنگاران اسرائیلی گفتند: ما خودمان را اسرائیلی معرفی کردیم ولی وقتی دیدیم این کار به برخورد آن‌ها با ما و توهین و دشنام منجر می‌شود تصمیم گرفتیم خودمان را روزنامه‌نگاران اکوادری معرفی کنیم.
 
 


تماشاگران تونسی و مغربی با در دست داشتن پرچم فلسطین، اطراف خبرنگار شبکه «کان»رژیم صهیونیستی که در حال تهیه گزارش بود حلقه زده و یکصدا فریاد «فلسطین فلسطین» سر می‌دهند | دانلود فیلم 

 
همچنین یک خبرنگار صهیونیست دیگر در صفحه توییتر خود پیرامون نفرت مردم جهان از اسرائیلی‌ها اینگونه نوشت: «من همیشه فکر میکردم که مشکل از دولت‌هاست. اما در قطر فهمیدم که نفرت مردم در خیابان از ما چقدر است.چقدر دوست دارند ما را از روی زمین محو کنند. تا چه حد هرچیزی که به اسرائیل مربوط می‌شود نفرت شدیدی را در آنها برمی انگیزد.
 
 
اوضاع در حال خطرناک شدن است حتی زنان بی‌حجاب ایرانی هم با ما مصاحبه نمی‌کنند زیرا ما احتمالاً اسرائیلی هستیم، ما دوباره خودمان را روزنامه‌نگاران اکوادوری معرفی کردیم تا وارد درگیری فیزیکی نشویم!
 
کلیپ فیلمبرداری شده توسط یکی از آنها در فضای مجازی منتشر شد و در رسانه‌های عربی ظاهر شد تا نشان دهد اسرائیلی‌ها ترسو هستند و البته ذره‌ای از حقیقت را نشان میدهد.
 
مصاحبه‌ای با زنان ایرانی در ضمیمه هفت روز جمعه منتشر شده است.در آنجا نیز ابتدا سعی کردیم خود را اسرائیلی معرفی کنیم، اما به ما روشن شد که هیچ راهی وجود ندارد که با ما صحبت کنند! تجربه بعد از بازی مقابل برزیل چندان خوشایند نبود».
 
برافراشتن پرچم فلسطین در جام‌جهانی قطر
 
همچنین یکی از این خبرنگارها اعلام کرده بود که پس از فاش شدن هویت وی، صاحب یکی از رستوران‌ها او را از رستوران خود اخراج کرده و یک راننده نیز او را از تاکسی پایین انداخته است.
 
 


واکنش تماشاگر عربستانی به حضور خبرنگار صهیونیست در قطر | دانلود فیلم 

 
از طرفی دیگر نیز چند خبرنگار صهیونیست نیز اعلام کردند که با توجه به مخالفت‌ها و مزاحمت‌های ایجاد شده برای آن‌ها از سوی تماشاچیان کشورهای اسلامی، منزوی شده و امکان پوشش و انعکاس طبیعی فضای رقابت‌های ورزشی جام جهانی را ندارند.
 
انتهای پیام/

نظر شما