شناسهٔ خبر: 57355680 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

روسیه: زلنسکی در پی باج خواهی از غرب است

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه معتقد است ولودیمیر زلنسکی وارد «مدار خاص» شده و اکنون باج خواهی از غرب را آغاز کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ماریا زاخارووا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «روسیا ۲۴» گفت: غرب می‌داند که زلنسکی عملا از کنترل آنان کاملا خارج است و این بدان معناست که غربی‌ها در مورد زلنسکی هر آن چیزی را که به نفع آنان باشد، کنترل می‌کنند، اما در عین حال (زلنسکی) با خواست خود عملا وارد یک مدار غیر قابل کنترل شده است و او به سادگی و به روش‌های مختلف شروع به باج خواهی از غرب می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد که این موضوع همواره در مورد تمام افرادی که غرب آنان را به عنوان مخلوقات خاص خود (نمایندگان ویژه) روی کارآورده است، اتفاق می‌افتد، افرادی که با گذشت زمان شروع به دیکته کردن خواسته‌ها و شرط‌های خود می‌کنند.

زاخارووا خاطر نشان کرد اوکراین اکنون بیشتر به پول و تسلیحات غربی نیاز دارد و این در شرایطی است که غرب با مشکلات و چالش‌های زیادی مواجه است.

از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در تاریخ ۲۴ فوریه، کشورهای غربی شروع به ارسال کمک‌های انسانی، نظامی و مالی زیادی به کی یف کردند.

مسکو با محکوم کردن ارسال سلاح به اوکراین از جانب همپیمانان غربی آن، اعلام کرد این کار باعث شعله ور شدن آتش جنگ می‌شود.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در این ارتباط اعلام کرد هر محموله سلاحی که از جانب غرب به اوکراین ارسال می‌شود، هدف مشروعی برای مسکو و نابودی آن خواهد بود.

 

نظر شما