شناسهٔ خبر: 57355291 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برد آرژانتین مقابل مکزیک در شب درخشش مسی / سرنوشت گروه سوم به روز آخر رسید

آخرین دیدار دور دوم گروه C بین دو تیم آرژانتین و مکزیک برگزار شد که در پایان شاگردان اسکالونی در جدالی سخت و تماشایی موفق به پیروزی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، در نیمه نخست سه رنگ‌ها بازی بهتری ارائه دادند و چند موقعیت خوب هم ایجاد کردند که با سد بزرگی چون امیلیانو مارتینز رو به رو شدند. در این نیمه شاگردان اسکالونی در حمله اصلا نمایش خوبی نداشتند و امید گل 0.04 را از خود بر جای گذاشتند.

در نیمه دوم اسکالونی تلاش کرد با تعویض‌هایش نتیجه بازی را تغییر دهد و هر چه بازی به دقایق پایانی نزدیک‌تر می‌شد، مقاومت مکزیکی‌ها هم کاهش می‌یافت. سرانجام در دقیقه ۶۵ باز هم مسی توانست آرژانتین را زنده کند و با یک شلیک فنی و زیبا دروازه اوچوآ را فرو ریخت. پس از این گل مکزیکی‌ها رو به بازی احساسی آوردند اما نمایش منطقی آلبی سلسته باعث شد علاوه بر حفظ نتیجه گل دوم هم به ثمر برسد. حالا در پایان دور دوم آرژانتین با ۳ امتیاز پس از لهستان ۴ امتیازی در جایگاه دوم قرار گرفته و عربستان به دلیل تفاضل کمتر نسبت به آرژانتین در جایگاه سوم است. تاتا مارتینو هم که در گذشته نه چندان دور هم در بارسلونا و هم در تیم ملی آرژانتین سرمربی مسی بود این بار به دست شاگرد سابقش در آستانه حذف از دور رقابت‌ها قرار گرفته است.

 

منبع: ورزش3

نظر شما