شناسهٔ خبر: 57355277 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

نتایج گروه C در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول

مسابقات هفته دوم جام جهانی قطر با دو دیدار از گروه C پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، در مسابقات هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر _شنبه پنجم آذرماه_ با دو دیدار از گروهC بین تیم‌های عربستان - لهستان و آرژانتین و مکزیک پیگیری شد که تیم‌های لهستان و آرژانتین به پیروزی رسیدند.

نتایج گروه C در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

نتایج گروه C در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول

لهستان ۲ _ عربستان صفر

لهستان و عربستان در دومین دور از گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۶:۳۰ در استادیوم البیت مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار عربستانی که تیم مسی را شکست داده بود با دو گل مغلوب لهستان شد.

در دقیقه ۳۹، واندوفسکی با فرصت‌طلبی پاس ارسالی به محوطه را از جلو العویس ربود و پاس کات بک را در آستانه دروازه به زیلنسکی رساند تا توپ را محکم به تور دروازه عربستان بکوبد. در دقیقه ۸۲ کنترل ضعیف مالکی در نزدیکی محوطه جریمه موجب توپ‌گیری لواندوفسکی و تک به تک شدنش با العویس شد تا مهاجم فرصت طلب لهستانی توپ را به گوشه دروازه بفرستد.

نتایج گروه C در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول

مکزیک صفر- آرژانتین ۲

تیم‌های مکزیک و آرژانتین از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه لوسیل شهر الضعاین به مصاف یکدیگر رفتند و آرژانتین توانست با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسد. در دقیقه ۶۴، مسی که در پشت محوطه جریمه مکزیک با پاس در عرض دی ماریا صاحب توپ و موقعیت شوت زنی شده بود با شوتی زمینی با پای چپ توپ را دور از دستان اوچوا به گوشه دروازه مکزیک هدایت کرد تا آلبی سلسته از زیر فشار روانی بیرون بیاید و گل اول آرژانتین به ثمر رسد. در دقیقه ۸۷، روی یک کرنر کوتاه، انزو فرناندز در کنج محوطه جریمه مکزیک صاحب توپ شد و بدون مکث با ضربه‌ای کاتدار و دیدنی دروازه اوچوا را برای بار دوم فرو ریخت.

جدول نتایج گروه C در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

نتایج گروه C در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول

نظر شما