شناسهٔ خبر: 57355163 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حامد صمدی در گفت‌وگو با برنا

تعطیلی لیگ برتر ارتباطی به تیم ملی ندارد/ سال گذشته فقط با 2 میلیارد می‌شد لیگ برتری شد!

سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد گفت: سال گذشته فقط با 2 میلیارد می‌شد لیگ برتری شد.

صاحب‌خبر -

حامد صمدی، سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: لیگ امسال جزو دشوارترین مسابقات لیگ ادوار گذشته بود چرا که کیفیت و توان فنی تیم‌ ها بهم خیلی نزدیک است. شما قبل از یک بازی به هیچ عنوان نمی‌توانید تیم برنده و بازنده را تشخیص دهید. از طرفی چون امتیاز تیم های لیگ برتری را در پایان فصل می‌توان خرید و فروش کرد باشگاه‌ها مجاب شدند که به این راحتی تن به سقوط از لیگ برتر ندهند. سال گذشته فقط با 2 میلیارد می‌شد این امتیاز را خرید و فروش کرد. طبیعتا امسال این رقم به عدد 6 میلیارد هم خواهد رسید به همین خاطر تحت هیچ شرایطی تیمی حاضر به از دست دادن امتیاز لیگ برتری خود نخواهد بود.

سرمربی تیم نیان الکترونیک مشهد در ادامه در خصوص شانس قهرمانی تیمش در این دوره از مسابقات گفت: همانطور که در جریان هستید امسال نخستین تجربه حضور ما در لیگ برتر است. تیم از همان ابتدا دیر تشکیل شد، در جذب بازیکن تعدادی از نفرات را نتوانستیم جذب کنیم که طبیعتا این روند طبعات خودش را به دنبال خواهد داشت. هدف ما قهرمانی نیست ولی برای بقا در لیگ تمام توان و تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت.

صمدی با بیان اینکه مخالف تعطیلی یک ماهه مسابقات لیگ است، بیان کرد: متاسفانه مسابقات لیگ به مدت یک ماه برگزار نخواهد شد. طبیعتا این اتفاق برای تیمی که روی دور برد است و حداقل 6 بازی آخر خود را برده خوشایند نیست. این تعطیلی و بعد برگزاری نیم فصل دوم به صورت فشرده اتفاقات خوبی را رقم نخواهد زد.

وی در واکنش به علت تعطیلی لیگ که گفته می‌شود بخاطر حضور تیم ملی نوجوانان در مسابقات پاکستان است، گفت: ببینید این موضوع را فدراسیون مطرح کرده است اما از دید من چنین چیزی نیست و علت تعطیلی لیگ نمی‌تواند چنین چیزی باشد چرا که سطح کیفی مسابقات پاکستان در پایین ترین سطح ممکن است و تیم نوجوانان می تواند در این رویداد موفق ظاهر شود. فدراسیون باید خودش پاسخگو باشد که چرا لیگ را در این مقطع زمانی یک ماه تعطیل کرده است.

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما