شناسهٔ خبر: 57355045 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

پیکر مطهر سردار شهید مدافع حرم «داود جعفری» در شاهچراغ تشییع می‌شود

پیکر مطهر شهید مدافع حرم سردار سرتیپ دوم پاسدار «داود جعفری» یکشنبه از سه راه نمازی شیراز به سمت حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ علیه السلام تشییع و در صحن این حرم مطهر به خاک سپرده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، پیکر مطهر شهید مدافع حرم سردار سرتیپ دوم پاسدار «داود جعفری» یکشنبه ششم آذر در شیراز از سه‌راه نمازی به سمت حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ علیه السلام تشییع و در صحن این حرم مطهر به خاک سپرده می‌شود.

امروز نیز بسیجیان شهرستان جهرم به مناسبت پنجم آذر با اجتماع باشکوه خود، از پیکر مطهر این شهید مدافع حرم استقبال کردند و همزمان با سراسر کشور به مناسبت 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، در مصلی نمازجمعه این شهرستان حضور یافته و میزبان پیکر مطهر شهید مدافع حرم سردار شهید داوود جعفری بودند.

پیکر مطهر این شهید گرانقدر مدافع حرم، سرتیپ دوم داود جعفری، صبح امروز پنجم آذر وارد فرودگاه جهرم شد و مورد استقبال مردم شهید پرور این شهرستان قرار گرفت و شور و حال خاصی به جهرم داد.

پیکر این شهید مدافع حرم سپس به روستای قلات از توابع شهرستان قیروکارزین و محل تولد این شهید منتقل شد و مراسم وداع با آن پیکر مطهر عصر امروز در این روستا برگزار شد.

پیکر سردار شهید داود جعفری یکشنبه ظهر در صحن حرم مطهرشاهچراغ به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما