شناسهٔ خبر: 57355004 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله (ص) شیراز:

بسیجیان دست خالی با اغتشاشگران جنگیدند تا مردم در امنیت باشند

سرهنگ پاسدار «احمدی جابری» گفت: بسیج شجره طیبه انقلاب است و بسیجیان ما در فتنه اخیر با دست خالی با اغتشاشگران جنگیدند تا مردم ما در امنیت و سلامت باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «غلامعلی احمدی جابری» فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله (ص) شیراز امروز پنجم آذر در یادواره شهدای دهستان کفدهک از توابع شهرستان خرامه استان فارس که در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) این روستا برگزار شد با بیان اینکه شجره طیبه بسیج برگرفته از آیات قرآن مجید و روایات و احادیث اهل بیت عصمت و طهارت و کلام امامین انقلاب است، اظهار داشت: بسیجیان ما در فتنه اخیر با دست خالی با اغتشاشگران جنگیدند تا مردم ما در امنیت و سلامت باشند.

فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله (ص) ابتدا با تفسیر سوره مبارکه الأنفال آیه 60 افزود: مادامی که از سرچشمه شهدا نورانیت بگیرید گمراه نخواهید شد و باید یاد حقیقت و خاطره‌ شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر بصیرت، بینش و آگاهی سیاسی نداشته باشیم فردای ما رو به تباهی و با یک فعالیت سهمگین رسانه‌ای دشمن همچون مسیح علینژاد ایمان و اعتقاداتمان را از دست می دهیم.

سرهنگ احمدی جابری در خصوص حوادث اخیر گفت: ظاهر فتنه آتش زدن ایستگاه اتوبوس، سطل زباله، بانک، مسجد، حسینیه، اموال عمومی، آتش زدن قرآن و کشیدن چادر از سر زنان محجبه است اما در واقع این یک جنگ ترکیبی است و ما باید در مقابل این فتنه به فرموده رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله شیراز افزود: جنگ ترکیبی یعنی دشمن در بستر رسانه و ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی آنقدر دروغ بگوید و بگوید، که نوجوان ما در اعتقاداتش شبهه ایجاد شود و روی زن سرمایه‌گذاری می‌کند چون زن بنیان و کانون خانواده زن است و زن اگر فاسد شد، جامعه فاسد می شود و بالطبع اسلام فاسد می شود.

وی تاکید کرد: یکی از اهداف دشمن، استمرار فتنه با کشته‌سازیها و اقدامات خرابکارانه و تروریستی در نقاط مختلف کشور است و در همین حرم مطهر شاهچراغ (ع) زمانی که تروریست داعشی حمله کرد همه مردم از کودک، زن، پیر و جوان را به گلوله بست.

انتهای پیام/

نظر شما