شناسهٔ خبر: 57353206 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آموزش و توانمند سازی ۱۰۰ هزار معلم توسط بنیاد احسان

اولین گردهمایی دبیران عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در مشهد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

اختتامیه گردهمایی دبیران عدالت آموزشی بنیاد احسان با حضور معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام، معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و مدیرعامل بنیاد احسان برگزار شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در این مراسم گفت: وقتی از عدالت آموزشی صحبت میکنیم اولین کلمه عدالت است، عدالت موضوع اصلی حاکمیت است، هرچند کار‌های زیادی در این زمینه انجام شده است، ولی هنوز عقب هستیم.

عسگری ادامه داد: سال هاست که ستاد اجرایی در زمینه ساخت مدرسه فعالیت دارند، ولی وظیفه اصلی ما در ستاد اجرایی حل مسئله عدالت است به خصوص در بحث تربیتی، این تفاهم نامه نمونه‌ای از پیشرفت در این زمینه است.

وی افزود: حل مشکلات کشور از جمله عدالت هیچ راهی ندارد، جز تکیه و اعتماد به گروه‌های جهادی و مردمی، چون این گروه‌ها علاوه بر تخصص از مشکلات اداری هم در امان هستند.

نجفی معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش نیز در خصوص این تفاهم نامه گفت: آموزش و پرورش مشکلات بسیار زیادی دارد، ولی با نقشه واحد، تعامل بیشتر و کار جهادی میتوانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم.

سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان در خصوص عملکرد بنیاد احسان در زمینه عدالت آموزشی در این مراسم گفت: در بنیاد احسان هدف ما حمایت همه جانبه از گروه‌های جهادی است، چون کار جهادی سرمایه اجتماعی می‌سازد.

نظر شما