شناسهٔ خبر: 57353163 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ضرورت حذف واسطه‌ها از چرخه خرید حمایتی پشتیبانی امور دام

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه با انتقاد از عملکرد پشتیبانی امور دام در زمینه خرید حمایتی از مرغداری‌های استان گفت: خرید تضمینی تولید مرغ استان می‌تواند به آرامش بیشتر تولیدکننده و افزایش تولید کمک کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، بهزاد باباخانی امروز در نشست کارگروه تنظیم بازار استان که در استانداری برگزار شد بر ایجاد بازار روزهای میوه و تره‌بار جدید در سطح شهر تأکید کرد و اظهار داشت: مجموعه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری و میوه و تره‌بار، با توجه به تجربه‌های موفق شهرهایی مانند تهران، برای جانمایی و اجرای میادین میوه و تره‌بار در نقاط مختلف شهر اقدام کنند.

وی با اشاره به نقش ویژه جهاد کشاورزی در تنظیم بازار عنوان کرد: این مجموعه باید نظارت دقیقی بر نحوه تأمین اقلام غذایی و قیمت آن‌ها داشته باشد و از ایجاد هرگونه آشفتگی در بازار قیمت جلوگیری کند.

باباخانی گفت: جهاد کشاورزی هم مسئول حمایت از تولید است و هم مصرف‌کننده و باید قیمت‌ها را به‌گونه‌ای تنظیم کند که به مصرف‌کننده فشار وارد نشود.

باباخانی افزود: پشتیبانی امور دام باید با حذف مباشر، به‌شکل مستقیم از مرغدارها خرید کند تا ارزش افزوده بیشتری نصیب تولیدکننده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه بر رصد مستمر بازار توسط دستگاه‌های اجرایی و برخورد با هرگونه سوءاستفاده تأکید کرد.

انتهای پیام/+

نظر شما