شناسهٔ خبر: 57352899 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بازی امشب پالما تشریفاتی شد؛

طیبی و اولادقباد در یک‌قدمی فینال اروپا

پالما با درخشش دو ملی‌پوش ایرانی خود به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتسال پالما که حسین طیبی و مسلم اولادقباد در آن عضویت دارند، در کنار اینکه جایگاه دوم لیگا ناسیونال اسپانیا را در اختیار دارد و با بارسلونا برای رسیدن به قهرمانی رقابت می‌کند، در لیگ قهرمانان اروپا نیز نتایج فوق‌العاده‌ای با درخشش ستاره‌های ایرانی خود کسب کرده است.

پالما در دو دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا که طیبی و اولادقباد را در اختیار داشته، با گلزنی و نمایش تاثیرگذار این دو ملی‌پوش ایرانی موفق به کسب پیروزی شده و توانسته به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

تیم فوتسال پالما در نخستین مسابقه‌اش در مرحله الیت لیگ قهرمانان اروپا که چهار تیم صدرنشین در گروه‌های چهار گانه به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهند کرد، موفق شد دوبووچ اسلوونی را با نتیجه ۸ بر ۲ شکست بدهد که حسین طیبی گل اول تیمش را به ثمر رساند و یک پاس گل داد و همچنین مسلم اولادقباد نیز یک گل زد و دو پاس گل داد.

طیبی و اولادقباد در دومین دیدار هم درخشان ظاهر شدند و برابر پیاست گلیویچ لهستان پاس گل دادند تا در کسب هر دو پیروزی و صعودشان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نقش داشته باشند.

یاران طیبی و اولادقباد در دومین دیدارشان مقابل پیاست گلیویچ لهستان نیز به برتری ۵ بر صفر دست پیدا کردند تا صدرنشین گروه B مرحله الیت لیگ قهرمانان اروپا شوند و قبل از انجام آخرین بازی این مرحله، صعودشان به نیمه نهایی را به‌عنوان نخستین تیم این رقابت‌ها قطعی کنند.

تیم فوتسال پالما از ساعت ۲۲:۴۵ امشب در آخرین مسابقه مرحله گروهی دور الیت لیگ قهرمانان اروپا به مصاف نوو وریمه کرواسی خواهد رفت که کسب هر نتیجه‌ای در این دیدار، جایگاه صدرنشینی آنها را تغییر نمی‌دهد.

یاران طیبی و اولادقباد در شرایطی موفق به حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند که تیم بنفیکا، باشگاه سابق طیبی نیز توانسته به این مرحله برسد و احتمالا بارسلونا و اسپورتینگ لیسبون نیز به این جمع اضافه خواهند شد.

حسین طیبی، سه بار تجربه حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را همراه با غیرت قزاقستان و بنفیکا پرتغال داشته و یکبار هم به فینال این بازی‌ها رسیده است.

نظر شما