شناسهٔ خبر: 57352706 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

۱۰۰ دقیقه شجاعانه تلاش کردید؛

قالیباف به طارمی: همینطور قدرتمندانه جلو بروید

رئیس مجلس شورای اسلامی نمایش تیم ملی ایران مقابل ولز را غیرتمندانه و شجاعانه توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محمدباقر قالیباف پس از برتری تیم ملی ایران مقابل ولز در یک تماس ویدئویی با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در جریان حال و هوای اردوی ملی‌پوشان در پایان این بازی قرار گرفت.

مهدی تاج در ابتدای تماس ویدئویی با قالیباف عنوان کرد: «من روی بلندگو می‌گذارم. احسان حاج‌صفی، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد، علیرضا بیرانوند، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و همچنین دکتر سجادی، وزیر ورزش اینجا هستند.»

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز خطاب به ملی‌پوشان ابراز کرد: «قصد داشتم سلامی کنم و به همه شما خداقوت بگویم. از زحماتی که در این چند ماه و مخصوصا امروز داشتید، تشکر می‌کنم. ۱۰۰ دقیقه تلاش بسیار شجاعانه و غیرتمندانه انجام دادید و انصافا دل همه را شاد کردید. به این غیرت شما باید ایول گفت. خسته نباشید. دل همه مردم شاد شد.»

وی یادآور شد: «امروز پس از اتمام مسابقه اگر در تهران بودید، می دیدید مردم خوشحال شدند و از شما قدردانی کردند. از همه شما عزیزان، مخصوصا آقای کی‌روش، مربیان و بچه‌های خوب تیم ملی و افرادی که صدای من را می‌شنوند و آنجا زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. ان‌شاالله قدردان زحمات شما باشیم که البته هستیم.»

در ادامه مهدی طارمی نیز در این تماس ویدئویی با قالیباف صحبت کرد که رئیس مجلس خطاب به مهاجم تیم ملی ایران گفت: «خیلی خوشحال شدیم. شما همیشه مایه افتخار بودید. هم در تیم ملی و غیر تیم ملی، همیشه پرچم ایران را بالا نگه داشتید. خدا به شما قوت بدهد. وقتی روحیه مادر شما را می‌بینیم که اینطور برای شما دعا می‌کنند، دل همه مردم هم شاد می‌شود. ان‌شاالله خدا به همه شما قدرت و سلامتی بدهد.

رئیس مجلس خطاب به طارمی عنوان کرد: «امیدوارم بازی روز سه‌شنبه هم همینطور قدرتمندانه بروید و دل مردم را شاد کنید و اولین بار باشد که ایرانِ ما به مرحله یک‌هشتم گام بردارد. از قول من به همه سلام برسانید.»

نظر شما