شناسهٔ خبر: 57349582 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

هانسی فلیک: یونیفرم آتش‌نشانی را بپوش!

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: شکست 2 بر 1 ژرمن‌ها در دیدار برابر ژاپن هانسی فلیک را در موقعیت بسیار دشواری قرار داده و او در اولین تجربه جهانی با تیم ملی آلمان با توجه به پیروزی مقتدرانه اسپانیا در بازی اول که با 7 گل کاستاریکا را در هم کوبید باید لباس آتش‌نشانی برتن کند و به دل حادثه برود.
محاسبات گروه پنجم دقیق و واضح است: «اگر آلمان روز فردا ( یکشنبه 5 آذرماه) برابر اسپانیا شکست بخورد، بسته به نتیجه بازی ژاپن برابر کاستاریکا در همان روز، شانس آنها برای صعود به مرحله مقدماتی بسیار اندک خواهد بود.»
البته این شرایط برای فلیک خیلی هم تازگی ندارد او سه سال پیش زمانی که تمرینات بایرن مونیخ را در پاییز 2019 بر عهده گرفت، با شرایط مشابهی مواجه شده بود. اما نتیجه چیزی غیرمنتظره یعنی فتح تمام جام‌های ممکن بود تا باوارایی‌ها دومین سه گانه را پس از هاینکس با مربی 55 ساله خود تجربه کنند.

کادر فنی تیم ملی آلمان به خوبی می‌داند که در مصاف با اسپانیا حق هیچ اشتباهی را ندارد.
حالا سه سال بعد، فلیک با چالش دیگری مواجه شده است. او باید تمام توانایی خود را در بحث و گفتگو با بازیکنان به کار بگیرد تا آنها را که در لبه پرتگاه قرار گرفته‌اند متقاعد کند تا در یک مسابقه دشوار و سرنوشت‌ساز بجنگند.
شکست مقابل اسپانیا که نمایش خیره‌کننده‌ای در مسابقه اول داشت در دیدار دوم ژرمن‌ها که روز آینده از ساعت 22:30 دقیقه در ورزشگاه البیت در الخور در شمال غربی دوحه برگزار خواهد شد بازگشت آلمانی‌ها را تسریع خواهد کرد. 
فلیک به خوبی از وضعیت دشواری که در آن گرفتار آمده آگاه است و در این مورد  با اشاره به مصاف برابر آلمان گفته است:« ما هیچ شانس دیگری نداریم.» او به خوبی می‌داند کار کادر فنی آلمان در این مسابقه چقدر سخت است تا همه چیز را به جهت درست هدایت کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما