شناسهٔ خبر: 57348745 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

رونمایی از پیکاپ زامیاد زاگرس در نمایشگاه خودرو اصفهان

khodrobank

صاحب‌خبر -

پیکاپ زامیاد زاگرس در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 به معرض نمایش درآمد. در ادامه با مشخصات و امکانات پیکاپ زاگرس آشنا خواهیم شد.

شرکت زامیاد به عنوان زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 از پیکاپ زامیاد زاگرس پرده برداشت. این پیکاپ پرچمدار شرکت زامیاد نسبت به نسخه اصلی خود یعنی فودای F22 تغییرات کمی را تجربه کرده و از لحاظ فنی و امکانات در سطح مناسبی قرار دارد.

معرفی پیکاپ زامیاد زاگرس

بخش طراحی

پیکاپ زامیاد زاگرس پیکاپ زامیاد زاگرس

زاگرس که در واقع نسخه ایرانیزه شده فودای F22 محسوب می‌شود روی پلتفرم مشترک پیکاپ کلوت مکث موتور (دایون V5) توسعه پیدا کرده و به همین دلیل این دو خودرو از لحاظ طراحی ظاهری در یک سطح قرار دارند.

امکانات رفاهی و ایمنی

پیکاپ زامیاد زاگرس پیکاپ زامیاد زاگرس

این پیکاپ جدید از امکانات متعددی چون قفل دیفرانسیل الکترونیکی، آینه‌های تنظیم شونده برقی، سیستم تهویه مطبوع دیجیتالی، دوربین عقب، سیستم چند رسانه‌ای با نمایشگر لمسی و همچنین روکش چرمی صندلی‌ها بهره می‌برد.

مشخصات فنی

پیکاپ زامیاد زاگرس پیکاپ زامیاد زاگرس

زاگرس به یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر با کد 4G69‌ میتسوبیشی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 136 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 5 سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به تمام چرخ‌ها را بر عهده دارد.

رقبا و قیمت پیکاپ زامیاد زاگرس

از رقبای سرسخت محصول جدید زامیاد می‌توان به کلوت مکث موتور، آمیکو آسنا و کی ام سی تی 8 کرمان موتور اشاره کرد. هنوز قیمت رسمی این خودرو اعلام نشده، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این خودرو با قیمت حدود 900 میلیون تومان روانه بازار ایران خواهد شد.

نظر شما