شناسهٔ خبر: 57340222 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

واکنش استاندار کردستان به هجمه‌های رسانه‌ای دشمن؛ زمانی که نوامیس کُردها در خطر داعش بود، کدام لانه مخفی شده بودید؟

استاندار کردستان در واکنش به هجمه‌های رسانه‌ای دشمن و مدعیان به‌نام‌ حقوق بشر گفت: زمانی که نوامیس کُردها در عراق در خطر داعش بود، کدام لانه خود را مخفی کرده بودید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج ، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان که با عنوان رزمایش اقتدار بسیج به‌مناسبت بزرگداشت پنجم آذرماه؛ سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در سالن آزادی این شهر برگزار شد،‌ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: کسانی که دوران تاریخ انقلاب اسلامی را درک کرده، به‌خوبی می‌دانند که بسیج یک شجره طیبه و نهاد مقدس با برکت بوده که با نگاه حکیمانه امام راحل(ره) در اولین ماه‌های پیروزی انقلاب تشکیل شد.

وی گفت: با تشکیل بسیج، فعالیت و نقش‌آفرینی در حوزه‌های مختلف برعهده مردم قرار گرفته است، مردمی که در دوران رژیم شاهنشاهی مورد بی‌‌توجهی قرار می‌گرفتند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه نهاد بسیج در طول 43سال اخیر کارنامه پرافتخار و قابل تقدیر داشته و نمونه آن را در دفاع مقدس شاهد بودیم، تصریح کرد: دفاع مقدس به عنوان برجسته‌ترین دوران و دفتر افتخارات کشور ثبت شده است.

اتفاقات اخیر کشور از قبل برنامه‌ریزی شده بود

وی با بیان اینکه امروز دشمنان و بدخواهان این کشور و مردم، روی نقاط قوت این انقلاب تمرکز و هجمه سنگینی وارد کرده‌اند، به اتفاقات اخیر اشاره کرد و افزود: در ماه‌های اخیر با یک جریان رسانه‌ای سنگین و طراحی از قبل آماده شده برای به چالش کشیدن ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی که در حال پیشرفت در حوزه‌های مختلف به سمت قله‌های اقتخار است، مواجه شدیم.

زارعی‌کوشا تفاوت اتفاقات اخیر را با فتنه‌‌های گذشته این‌گونه بیان کرد: دشمنان پس از فوت مرحومه مهسا امینی این بستر را فرصت و مور استفاده قرار داده و با هجمه رسانه‌ای از طریق کانال‌ها و شبکه‌ها که از طریق صهیونیست‌ها تامین می‌شوند، قصد تحقق برنامه های خود را داشتند.

وی ابعاد مختلف وقایع اخیر را نیازمند بازگویی و تحلیل دانست و اظهار کرد: اتفاقات اخیر در کشور و استان کردستان یک حرکت اجتماعی نبود و نیست، بلکه طراحی رسانه‌ای دشمن با هدف تحریک افکار عمومی، تحریف و وارونه نشان دادن واقعیت‌هاست.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه، باید دستگاه‌های مختلف در این اتفاقات اخیر وظایف خود را به نحو احسن انجام‌ می‌دادند خاطرنشان کرد: وقتی وقایع اخیر را بررسی کرده با انبوهی از شرارت‌ها و دشمنی‌ها مواجه خواهیم شد.

اغتشاشگران اسلام و نمادهای ملی را مورد هجمه قرار دادند

به گفته وی، یک حرکت در کشور باید وجه ملی و اسلامی داشته باشد اما در وقایع اخیر نه تنها این‌گونه نبود بلکه اسلام، مقدسات اسلامی و نمادهای ملی مورد هجمه قرار گرفت.

زارعی‌کوشا ادامه داد: جریانی که خود را مدعی آزادی دانسته، سعی و تلاش داشته که با تحریف، تحریک و اجرای پروژه کشته‌سازی شعله آتش اغتشاشات را در کشور و استان نگه دارد، جریانی که پرچم را آتش زده، مقدسات ملت را نادیده گرفته و قصد اهانت به این مقدسات را دارد.

استاندار کردستان با بیان اینکه سرود ملی و پرچم‌ جزو ناموس و نماد اقتدار ملت محسوب شده اما اغتشاشگران به این نمادها حمله می‌کنند عنوان کرد: در همین استان کردستان در کانال‌های بی‌حیثیت رسانه‌های معاند هجمه‌های سنگینی بر علیه کسبه و بازار وارد کرده و می‌کنند. 

وی اذعان کرد: ضدانقلاب کسبه و بازاریانی که قصد باز کردن مغازه‌های خود را داشته، تهدید کرده و شماره تماس، آدرس خانه و محل زندگی آنان را منتشر می‌کند بعد مدعی مبارزه با دیکتاتوری است! چرا نباید رسانه‌ها این وقایع را بازگو کنند، چرا باید استاد دانشگاه و محدودی از جامعه که وظیفه تعلیم و تربیت برعهده دارند، گرفتار این فضاسازی شوند؟

نیازمند جهاد تببین هستیم

زارعی‌کوشا با یادآوری اینکه نیازمند جهاد تببین در عمل هستیم، گفت: کسانی که به بهانه شعار "زن زندگی آزادی" مردم را به خیایان‌ها دعوت کرده، فیلم آنان را پخش کرده و به طریق مختلف به آنان توهین می‌کنند، این است دفاع از کُرد و آزادی؟!

وی افزود: کسانی که ادعا کرده مدافع حقوق کُرد هستند، هنوز چند سال از زمانی که نوامیس کُردها در عراق در خطر داعش بود، نگذشته، سوال اینجاست آن زمان در کدام لانه خود را مخفی کرده بودند؟

استاندار کردستان یادآور شد: زمانی‌که شهید سلیمانی به درخواست بارزانی وارد صحنه شد و حاج قاسم با 50 نیرو قائله آنان را ختم و نوامیس کردها را از شر داعش نجات داد، چرا این مدعیان به‌نام حقوق بشر لال شده بودند؟!

وی با طرح این سوال که شهیده فاطمه اسدی و بیش از 500 بانوی کُرد را چه کسی و چگونه به شهادت رسید، ضدانقلاب و عوامل مزدور آنان پاسخ دهند.

جمهوری اسلامی در اوج قدرت است

استاندار کردستان ابراز داشت: امروز دشمن می‌داند که جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و لحظه‌ای در خواب هم نمی‌توانند برای این انقلاب مکل ایجاد کنند اما به دنبال جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی و ایجاد فاصله میان جوانان و کشور هستند.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه جمهوری اسلامی امنیت را تا کرانه‌های مدیترانه تامین کرده و پرچم پرافتخار کشور در دنیا به اهتزار درآمده است، اظهار کرد: دشمن به خوبی ابن واقعیات را می‌داند اما به دنبال جنگ ادراکی و شناختی هستند که همه ما در این شرایط موظفیم در مقابل آنان بایستیم.

انتهای پیام/481/ن

نظر شما