شناسهٔ خبر: 57322900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پنجمین روز رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان کشور با برتری مس سونگون پایان یافت

شاهرود - ایرنا - رییس هیأت والیبال شاهرود گفت: پنجمین روز رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان کشور با برتری سه بر یک مس سونگون تبریز در برابر ملوان تهران پایان یافت.

صاحب‌خبر -

سعید طبسی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنجمین روز رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان کشور در شاهرود با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید.

وی با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌ها ۲۰ تیم از سراسر کشور حضور دارند، ابراز داشت: در نخستین دیدار امروز چادرملو اردکان توانست با نتیجه سه بر یک از سد افق قم عبور کند، چهارمین پیروزی متوالی فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه سه بر صفر در برابر رعد پدافند رقم خورد.

طبسی با اشاره به اینکه رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان کشور به مدت هشت روز تا ۶ آذرماه ادامه دارد، اظهار داشت: مهر و ماه اسپادانا اصفهان در برابر شهرداری شهریار با نتیجه سه بر یک به برتری دست یافت، عقاب نهاجا با نتیجه سه بر صفر دخانیات را مغلوب کرد.

رییس هیأت والیبال شاهرود با بیان اینکه این مسابقات در سالن‌های ولی‌عصر(عج) شهرداری و امام علی(ع) آموزش و پرورش برگزار می‌شود، افزود: چهارمین پیروزی متوالی کندوان شمال نور با نتیجه سه بر صفر در برابر رازین پلیمر رقم خورد، مقاومت بسیج هم در چهارمین پیروزی متوالی خود در برابر درنا لار ارمیه با نتیجه سه بر صفر به برتری دست یافت.

وی با اشاره به اینکه در پنجمین روز رقابت‌ها تیم‌های نصرامید شاهرود، توپکا بابلسر، طلوع سپیدباران و گل گهر سیرجان استراحت داشتند، گفت: زرین اسکان میاندوآب توانست با نتیجه سه بر یک مس شهر بابک را شکست دهد.

پنجمین روز رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان کشور با برتری مس سونگون پایان یافت

طبسی با بیان اینکه هشت داور و ۶ ناظر و نماینده فدراسیون در این دوره از مسابقات حضور دارند، اظهار داشت: هشت داور از استان سمنان هر یک از رقابت را قضاوت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، ۲۰ تیم حاضر در این دوره از رقابت‌ها در چهار گروه پنج تیمی شامل (A) گل گهر سیرجان، مهر و ماه اسپادانا اصفهان، رعد پدافند، فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری شهریار؛ گروه (B) طلوع سپید باران، عقاب نهاجا تهران، چادر ملو اردکان، دخانیات و افق قم؛ گروه (C) نصر امید شاهرود، رازین پلیمر، مس سونگون تبریز، ملوان تهران و کندوان شمال نور؛ گروه (D) توپکا بابلسر، مقاومت بسیج، زرین اسکان میاندوآب، مس شهر بابک و درنالار ارومیه، قرار دارند.

مسابقات والیبال نوجوانان دختر قهرمانی دسته یک کشور آذرماه سال گذشته با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در شاهرود برگزار شد.

بیش از ۲ هزار والیبالیست مرد و زن در ۵۰ باشگاه ورزشی شهرستان شاهرود زیر نظر مربیان فعالیت دارند.

شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر ساله میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی است.

نظر شما