شناسهٔ خبر: 57322340 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

خروج قطار برقی از ریل در منچستر؛ حادثه پشت حادثه در انگلیس

خروج یک قطار برقی درون شهری از ریل در شهر منچستر تازه‌ترین اتفاق ناشناخته در انگلیس است که باعث ترس صد‌ها مسافر شده است.

صاحب‌خبر -

خروج یک قطار برقی درون شهری از ریل در شهر منچستر باعث ترس صد‌ها مسافر شد. کارگران همچنان در محل حادثه هستند و تلاش می‌کنند تا قطار را دوباره وارد ریل کنند.

ویدئوی ارسال شده از این حادثه صد‌ها مسافر را نشان می‌دهد که در ایستگاه «Cornbrook» سرگردان هستند.

این حادثه باعث شده است که هیچ سرویسی، بین ایستگاه‌های «فیرسوود» و «مارتینسکروفت» در خط منچستر انجام نشود. تحقیقاتی توسط رؤسای شرکت‌های مسافرتی در شهر درباره چگونگی خروج این قطار از مسیر آغاز شده است. تاکنون گزارشی از آسیب دیدگی مسافران اعلام نشده است.

«الکس کراپر»، رئیس عملیات «TFGM» (یک نهاد حمل و نقل عمومی در شمال غربی انگلستان) گفت: «این حادثه، تا مدت کوتاهی بر خدمات سراسر شبکه تأثیر خواهد گذاشت و ما از هرگونه اختلال در سفر‌های مردم متأسفیم. مهندسان در حال کار برای راه‌اندازی مجدد این قطار برقی، در سریع‌ترین زمان ممکن هستند و ما تحقیقات کاملی را انجام خواهیم داد تا بفهمیم چه اتفاقی افتاده است.»

این اختلال در ادامه اتفاقات مرموزی است که طی ده روز گذشته در انگلیس به وقوع پیوسته است. پیش از این، رسانه‌ها گزارش داده بودند نقص در سیستم سیگنالینگ بین دو ایستگاه قطار باعث ایجاد اختلال در حرکت قطار‌ها شده است.

پیش از آن هم آتش‌سوزی در یک پست زیرزمینی برق مشکلاتی را برای مردم یک منطقه در انگلیس ایجاد کرده بود. این آتش‌سوزی حدود ساعت ۲۲:۴۰ دوشنبه ۲۱ نوامبر در یک پست زیرزمینی برق در منطقه «اونتانک» در کلیمارناک انگلیس رخ داد.

این پست برق در کنار یک منبع گاز قرار دارد و همین موضوع مساله را جدی‌تر کرده است. مردم منطقه، از ترس سرایت آتش به منبع گاز، از خانه‌های خود تخلیه شده و به مدرسه ابتدایی اونتانک (Onthank) و هتلی در نزدیکی محل حادثه منتقل شدند.

یک منبع پلیس به پایگاه یاهونیوز گفته که بعد از تحقیقات اولیه مشخص شده که این آتش‌سوزی عمدی است و تحقیقات بیشتر درباره ابعاد آن در جریان است. پلیس از تمامی کسانی که شاهد ماجرا بوده‌اند خواسته موارد مشکوک را گزارش دهند.

رسانه‌های انگلیس گزارش داده‌اند حدود ۲۰ خانوار از این منطقه تخلیه شده‌اند.

نظر شما