شناسهٔ خبر: 57318977 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

واکنش غریب‌آبادی به اظهارات وزیر خارجه آلمان

دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان گفت که آلمان همان کشوری است که رژیم صدام را به سلاح شیمیایی مجهز کرد و موجب گردید ۱۳ هزار نفر از جمله در شهر کردنشین سردشت، جان خود را از دست بدهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، «کاظم غریب‌آبادی»، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در واکنش به برگزاری نشست ویژه شورای حقوق بشر در مورد ایران و اظهارات وزیر خارجه آلمان در این نشست، با انتشار یک رشته توییت نوشت: وزیر خارجه رژیم آلمان امروز یک بیانیه فریبکارانه در شورای حقوق بشر ارائه کرد.

«غریب‌آبادی» گفت: آلمان، همان کشوری است که رژیم صدام را به سلاح شیمیایی مجهز کرد و موجب گردید ۱۳ هزار نفر، از جمله کودکان و زنان و از جمله در شهر کردنشین سردشت، جان خود را از دست بدهند و بیش از یکصد هزار نفر نیز مجروح شوند.

دبیر ستاد حقوق بشر افزود: رژیم آلمان که همچنان حقوق بشر ایرانیان را از طریق تحریم‌های غیر انسانی یکجانبه نقض می‌کند و با سابقه سیاه خود در همدستی برای ترور شهید سلیمانی، باید به سیاست فریبکارانه و مزورانه خود در حوزه حقوق بشر پایان دهد.

غریب‌آبادی ادامه داد: در حالی که حقوق ایرانیان بطور گسترده توسط رژیم‌های آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه از طریق تحمیل اقدامات قهری یکجانبه و حمایت و میزبانی از گروهک‌های تروریستی که جان ۱۷ هزار ایرانی بی‌گناه را گرفته‌اند، نقض می‌شود، برگزاری نشست ویژه شورای حقوق بشر در مورد ایران یک اقدام مزورانه است.

نظر شما