شناسهٔ خبر: 57315545 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تاکید امیرعبداللهیان بر توسعه همکاری های سیاسی و اقتصادی با نامیبیا

وزیر امور خارجه کشورمان و معاون نخست وزیر و وزیر خارجه نامیبیا پیرامون برخی مسائل بین‌المللی و توسعه همکاری های سیاسی، اقتصادی، علمی و دانشگاهی بحث و تبادل نظر کردند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – «حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امور خارجه کشورمان و «ناندی ندایتوا»، معاون نخست وزیر و وزیر خارجه نامیبیا در یک تماس تلفنی پیرامون برخی مسائل بین‌المللی و توسعه همکاری های سیاسی، اقتصادی، علمی و دانشگاهی بحث و تبادل نظر کردند.

«امیرعبداللهیان» «ناندی ندایتوا» در یک تماس تلفنی پیرامون برخی مسائل بین‌المللی و توسعه همکاری‌های سیاسی، اقتصادی، علمی و دانشگاهی بحث و تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن ابراز خرسندی از روابط خوب و‌ رو به رشد فیمابین‌، از توسعه همکاری در حوزه‌های علمی، فناوری و کشاورزی استقبال کرد.

اميرعبداللهيان به جایگاه آفریقا در سیاست خارجی دولت سیزدهم و برنامه‌های در دست اقدام برای توسعه روابط و همکاری با این قاره و موارد دیگر از جمله ناميبيا تاکيد كرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگو ضمن قدردانی از مواضع نامیبیا در خصوص حمایت از مردم فلسطین و تاکید بر اهداف مشترک میان دو کشور، ابراز امیدواری کرد که شاهد افزایش هر چه بيشتر همکاری‌های دو کشور در مجامع بین‌المللی باشيم.

ناندی ندایتوا نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به حمایت های ایران  در دوران مبارزه برای استقلال نامیبیا، زمینه‌های همکاری را فراوان توصیف و از توسعه همکاری‌های دوجانبه و چند جانبه استقبال کردند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که در آینده به تهران سفر کند.

انتهای پیام/

نظر شما